خبرگزاری کار ایران

با مربی آلمانی هم مثل ونگر به توافق صددرصدی نرسیدند

کلینزمن گزینه انحرافی فدراسیون فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۶۴۸

اسلامیان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال چند روز قبل تاکید کرد که سرمربی تیم‌ملی تا پایان فروردین معرفی می‌شود اما این اظهارنظر در حالی است که حدود یک هفته تا پایان فروردین باقی مانده است

به گزارش ایلنا،پروسه انتخاب سرمربی تیم‌ملی حوصله اهالی فوتبال را سر برده و همه در انتظار معرفی جانشین کارلوس کی‌روش هستند. برگزاری بازی‌های دوستانه برای کسب آمادگی تا شروع مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است که تیم‌ملی نخستین فیفا دی را از دست داده است و حالا در آستانه دومین فیفا دی مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال وعده داده که قبل از شروع دومین تاریخ فیفا دی سرمربی تیم‌ملی معرفی خواهد شد.

البته تناقض هایی در اظهارات مسوولان فدراسیون فوتبال دیده می‌شود ولی نکته مهم این است که به جزء مهدی تاج و حلقه یاران نزدیکش از جمله محمود اسلامیان و محمدرضا ساکت کسی از نام سرمربی تیم‌ملی که‌اتفاقا خارجی و اروپایی است خبر ندارد.

اسلامیان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال چند روز قبل تاکید کرد که سرمربی تیم‌ملی تا پایان فروردین معرفی می‌شود اما این اظهارنظر در حالی است که حدود یک هفته تا پایان فروردین باقی مانده و با توجه به شناختی که از فدراسیون فوتبال وجود دارد، این موضوع تا حدودی بعید و دور از انتظار است اما مهدی تاج تاکید می‌کند سرمربی ایران حتما تا شروع فیفا دی دوم معرفی می‌شود؛ به این معنی که اگر تا اواخر فرودین این اتفاق رخ ندهد، حتما تا خرداد این اتفاق روی خواهد داد.

در همین راستا و در حالی که هر روز نام یک مربی برای هدایت تیم‌ملی از قوطی در می‌آید و هر کسی براساس اطلاعاتی که دارد مربی مورد نظرش را کاندید می‌کند به ناگهان علیرضا مرزبان سرمربی برکنار شده نفت مسجد سلیمان ادعا کرده که سرمربی جدید تیم‌ملی را می‌شناسد، اما از ذکر نام این مربی بخاطر راز داری و رعایت اخلاق حرفه ای، خودداری می‌کند!

با توجه به خودداری تاج و دوستان نزدیکش از ذکر نام سرمربی تیم‌ملی، به نظر می‌رسد مرزبان از طریق واسطه دیگری نام سرمربی جدید تیم‌ملی را می‌داند. او پیش از حضور در ایران، سال‌ها در آلمان به عنوان دستیار کار کرده و رابطه نزدیکی با مربیان آلمانی دارد.

حالا که مرزبان اعلام کرده سرمربی تیم‌ملی را می‌شناسد، احتمال دارد این مربی آلمانی باشد و مرزبان به طور مستقیم از طریق این مربی یا مدیربرنامه این مربی اطلاعات ادعا شده را کسب کرده است. بدون شک اگر اطلاعات مرزبان صحیح نبود، تقریبا ممکن نبود بخواهد بی دلیل از دانستن نام سرمربی جدید تیم ایران، پرده بردارد.

در همین حال وقتی مرزبان که با آلمانی‌ها رابطه خوبی دارد، امیر سلطانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خوزستان که اکنون در انگلیس زندگی می‌کند، در استوری اینستاگرام خود عکسی از کلینزمن، سرمربی سابق آلمان و آمریکا را قرارداد و روی آن نوشت: قدیمی ولی طلا... به ایران خوش آمدی.

حالا تمام این گمانه زنی‌ها و علاقه مهدی تاج به کلینزمن و نیز وقتی که نام کلینزمن برای نخستین بار توسط مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش مطرح شد که این مربی آلمانی را جزء سه نامزد اصلی سرمربیگری تیم‌ملی دانسته بود، بلافاصله این موضوع رسانه ای شد و همه نوشتند که مهاجم سابق تیم‌ملی آلمان که در عرصه مربیگری هدایت تیم‌های ملی آلمان و آمریکا را به عهده داشته و نیز در رده باشگاهی در بایرن مونیخ هم کار کرده است قرارست سرمربی تیم‌ملی ایران شود!

این موضوع بعد از این‌که رسانه ای شد از سوی فدراسیون نه تایید شد و نه تکذیب تا موضوع پیچیده‌تر از قبل شود.

البته هنوز مشخص نیست که این خبر چقدر صحت دارد اما اطلاعات جدید حاکی از این است که سرمربی آلمانی که جزء اولین گزینه‌های مطرح شده برای تیم‌ملی بوده است اما فدراسیون وقتی نه تایید کرده و نه تکذیب خواسته این مربی نکته انحرافی باشد تا با آرامش به دنبال سرمربی مورد دلخواه خود باشد و حتی در این بین شنیده شده با ارسن ونگر سرمربی فرانوسوی سابق آرسنال هم مذاکره کرده‌اند که به دلیل قیمت بالا مذاکرات با او را نیمه کار گذاشته و پایان دادند تا به دنبال یک مربی دیگر باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز