خبرگزاری کار ایران

چرا برانکو گزینه مناسبی برای تیم ملی نیست؟

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۰۲۴

زمزمه‌ها از نشستن قریب الوقوع برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم ملی ایران حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفته ها و شنیده ها حاکی از آن است که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی محبوب سرخپوشان پایتخت به زودی بر روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست.

اما در صورتی که این شایعات به حقیقت بپیوندد و پروفسور کروات جانشین کی روش در تیم ملی فوتبال کشورمان شود، به جرئت می توان گفت که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تصمیمی کاملا غلط گرفته اند؛ چرا که برانکو از زمان به عهده گرفتن هدایت پرسپولیس عملکرد درخشانی داشته و این تیم را به دو قهرمانی در لیگ و یک نایب قهرمانی در آسیا رسانده و در فصل جاری نیز پرسپولیس با برانکو در هر سه جام مدعی می باشد، حال با ترک ناگهانی پرسپولیس توسط سرمربی کروات و در صورتی که سرخپوشان با هرگونه بحران احتمالی مواجه شوند، این وزارت ورزش و فدراسیون هستند که باید پاسخگوی هواداران میلیونی پرسپولیس باشند.

از طرفی دیگر طبیعتا استقلالی ها مخالف جدی انتخاب یک فرد از تیم رقیب برای هدایت تیم ملی هستند و یقینا واکنش خوبی به انتخاب برانکو نشان نخواهند داد، همین مسئله می تواند موجب ایجاد حاشیه ها و مشکلات فراوانی در تیم ملی گردد.

شایعه‌ی توافق برانکو و فدراسیون بسیار جدی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این شایعه رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت یا خیر؛ شایعه ای که در صورت به حقیقت پیوستن، می تواند هم پرسپولیس و هم تیم ملی را دچار حواشی گوناگون کرده و تضعیف نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز