خبرگزاری کار ایران

سعید فتاحی پاسخ مالک تراکتورسازی را داد:

زنوزی سندی دارد ارایه کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۲۲

بعد از باخت تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در یک اقدام عجیب محسن فروزان دروازه‌بان این تیم را اخراج کرد و کاسه کوزه‌ها را سر او شکست.

به گزارش ایلنا، بعد از باخت تراکتورسازی مقابل سپیدرود رشت در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در یک اقدام عجیب محسن فروزان دروازه‌بان این تیم را اخراج کرد و کاسه کوزه‌ها را سر او شکست. جالب‌تر این‌که در خلال این تصمیم زنوزی اعلام کرد که نتایج لیگ برتر مهندسی شده است و کمیته اخلاق باید به این مساله ورود کند. در این خصوص سعید فتاحی، مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر به گفت:«درباره صحبت‌های آقای زنوزی قطعا ایشان اگر چنین ادعایی دارند باید مدرک ارایه دهد. به هیچ وجه ما به این مسایل نمی‌توانیم ورود کنیم و اگر سندی اقای زنوزی دارند ارایه دهند تا کمیته اخلاق آن را بررسی کرده و درخصوص ادعای ایشان نظر بدهد.»

فتاحی درخصوص این‌که به نظر او با این صحبت‌های زنوزی بعد از یک باخت و عقب ماندن از کورس قهرمانی که‌اتهاماتی به برگزارکنندگان مسابقات زده و پیش از این در حالی که تراکتورسازی در کورس بود چنین مباحثی از سوی وی مطرح نبود، این‌گونه جواب داد: در این خصوص بابت صحبت‌های آقای زنوزی کمیته اخلاق باید ورود کند و بابت ادعاهایی که ایشان کرده از او توضیح خواسته و ایشان را احضار کند و این کار در حیطه کاری ما نیست.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز