خبرگزاری کار ایران

درباره داور دیدار سپاهان – استقلال؛ قاضی با سوت‌های غیرقابل پیش بینی

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۷۷۷

محمدحسین زاهدی‌فر دیدار پراهمیت سپاهان برابر استقلال در ورزشگاه نقش جهان را سوت می‌زند.

به گزارش ایلنا، در روزهایی که نتایج دیدارها بیشتر از هفته‌های گذشته زیر ذره‌بین است، کمیته داوران در حال انتخاب بهترین داوران خود برای رقابت‌های مختلف لیگ برتر، لیگ یک و حتی مسابقات مهم دسته دوم است و در راستای همین هدف یکی از داوران یعنی محمدحسین زاهدی‌فر برای قضاوت دیدار دو تیم سپاهان و استقلال تهران انتخاب شده است.

زاهدی‌فر تاکنون چهار مرتبه برای استقلال و دو بار هم برای سپاهان سوت زده که سه پیروزی و دو تساوی برای این دو تیم رقم خورده است. البته آخرین قضاوت‌های زاهدی‌فر برای استقلال و سپاهان هر دو جنجالی بوده و انتقاداتی به همراه داشته.

زاهدی‌فر در دیدار برابر سایپا که با نتیجه 2 بر یک به سود آبی‌پوشان خاتمه یافته و در پیروزی یک بر صفر شاگردان شفر برابر استقلال خوزستان و همینطور تساوی جنجالی این تیم برابر پدیده برای استقلال سوت زده و دو تجربه‌اش برای سپاهان پیروزی 6 بر یک آنها طی هفته دوم برابر سپیدرود و همینطور تساوی یک بر یک برابر فولادخوزستان

است.

زاهدی‌فر در فصل جاری رقابت‌ها یکی از پرکارترین داوران بوده است. او 11 بار در رقابت‌های لیگ برتر قضاوت کرده و 41 کارت زرد از جیبش خارج کرده و جالب اینکه طی این دیدارها فقط یک بازیکن را با دو کارت زرد اخراج کرده است.

البته در مورد این داور باید گفت که او میانه خوبی با آزمایش ندارد و اگر ترس او از تست‌های داوری کم شود شاید این داور در موقعیت‌های بهتری در سطح داخلی و بین‌المللی قرار بگیرد.

زاهدی‌فر در دو سال گذشته هر بار به دلایلی که اصلا قانع‌کننده نبوده از شرکت در آزمون داوری سر باز زده است تا شایعه ترس او از آزمایش بیش از پیش قوت بگیرد.

زاهدی‌فر جزو داورانی است که به لطف قد  و قامت و ظاهر خوبی که دارد مورد توجه فوتبالی‌ها است و اهالی فوتبال او را از جمله داوران خوشتیپ لیگ می‌دانند. باید دید این داور بوشهری بازی استقلال و سپاهان که یکی از بازی‌های بزرگ لیگ است را چطور قضاوت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز