خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس، شکست ناپذیر در خانه؛ رقبای آسیایی پشت دروازه سرخ

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۶۱۳

پرسپولیس مقابل الاهلی رکورد شکست ناپذیری خود در خانه را حفظ کرد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در یک بازی خانگی دیگر بدون شکست ماند تا آمار فوق‌العاده‌ای را در آسیا به نام خودش به ثبت برساند. البته قرمزها در زمین بی‌طرف به دیدار الاهلی رفتند اما تیم برانکو به‌عنوان میزبان این بازی معرفی شده بود.

پرسپولیسی‌ها از نخستین بازی آسیایی خود در فصل 2015 تاکنون در هیچ بازی خانگی (بازی در ورزشگاه آزادی و بازی‌هایی که به‌عنوان میزبان در زمین بی‌طرف انجام داده) مغلوب هیچ تیمی نشده‌اند. روند شکست‌ناپذیری فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان از دو بازی خانگی پیش از حضور برانکو آغاز شد و تا امروز ادامه پیدا کرده است.

آخرین بازی‌ که پرسپولیس به‌عنوان میزبان در لیگ قهرمانان شکست خورد، در مرحله یک‌هشتم نهایی فصل 2012 بود که قرمزها در تک بازی این مرحله در ورزشگاه آزادی، با سرمربیگری مصطفی دنیزلی با یک گل مغلوب الهلال عربستان شدند.

دوره بعدی حضور پرسپولیس در آسیا فصل 2015 بود که این تیم با حمید درخشان در یک بازی خانگی لخویا را شکست داد. سپس حسین عبدی به‌عنوان مربی موقت هدایت این تیم را در دیدار بعدی‌اش در خانه بر عهده داشت که در آن بازی هم النصر عربستان مقابل پرسپولیس شکست خورد.

دوران برانکو بعد از همین بازی آغاز شد که برانکو هم در 17 بازی به‌عنوان میزبان در لیگ قهرمانان آسیا به هیچ حریفی نباخته و توانسته این رکورد شکست‌ناپذیری را به 4 سال برساند. در واقع پرسپولیس برانکو تاکنون در میزبانی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا مغلوب نشده است. در این 4 سال، پرسپولیس سه فصل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و 3 بازی خانگی خود مقابل تیم‌های عربستانی را هم در زمین بی‌طرف برگزار کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز