خبرگزاری کار ایران

درگیری ذهنی وینفرد شفر روی روزبه چشمی

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۱۸

انتخاب ترکیب استقلال بعد از پیروزی مقابل الهلال که در غیاب بسیاری از ستاره‌های این تیم به دست آمده، کار شفر را برای انتخاب 11 مرد اصلی بازی با سپاهان کمی دشوار کرده است.

به گزارش ایلنا، شفر حالا با پرسش‌ها و معماهای بسیاری درباره ترکیب تیمش مواجه است و تا روز بازی باید به پاسخ‌های قطعی برسد و تکلیف برخی بازیکنانش را برای حضور در ترکیب اصلی یا نشستن روی نیمکت مشخص کند. یکی از این بازیکنان روزبه چشمی است. هافبک-مدافعی که در بازی با الهلال غایب بود و در حالی که خیلی‌ها تصور می‌کردند استقلال در غیاب او قطعا به الهلال خواهد باخت اما نتیجه دیگری رقم خورد و آبی‌ها با یک بازی هماهنگ توانستند الهلال را شکست دهند، آن هم در غیاب چشمی. با توجه به برد استقلال در آن بازی بزرگ و اینکه یک اصل در مربیگری تاکید می‌کند که نباید به ترکیب برنده دست زد، شفر ناچار است که چشمی را روی نیمکت بنشاند اما مساله‌ای که درباره چشمی وجود دارد این است که در دو پست قابلیت کمک کردن به استقلال را دارد و به لحاظ دفاعی یکی از بازیکنان باتجربه در استقلال محسوب می‌شود و عبور از نام این بازیکن بسیار سخت خواهد بود.

 شفر اگر در نهایت حکم به نیمکت‌نشینی این بازیکن بدهد با همان زوج نورافکن-کریمی وارد میدان بازی با سپاهان خواهد شد. تنها شانس چشمی برای بازگشت به ترکیب اصلی استقلال این است که شفر از بازی میلاد زکی‌پور در مقابل الهلال راضی نباشد و در نهایت تصمیم به بازی گرفتن از نورافکن در این پست بگیرد تا آنگاه جا برای ورود دوباره چشمی به ترکیب اصلی استقلال باز شود. زکی‌پور در بازی با الهلال هم نمایش چندان مطمئنی نداشت و هیچ بعید نیست که شفر دوباره این مدافع چپ را نیمکت‌نشین کند. به هر حال این معادله، در ترکیب استقلال را باید مهم‌ترین معادله نامید و تا روز بازی برای یافتن پاسخش صبر و تانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز