خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش نیازهای مالی کاراته را رفع کند

شوکتی: خانواده بزرگ کاراته از رئیس جدید حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۸۷

کارشناس ورزش های رزمی ایران گفت: با مشخص شدن رئیس جدید فدراسیون کاراته، این انتظار از خانواده بزرگ کاراته می رود که از رئیس جدید حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، دکتر " عباس شوکتی " ضمن بیان این مطلب افزود: روزهای پایانی سال 97 اتفاق خوشایندی برای کاراته کشور افتاد و رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد.

وی ادامه داد: حسن طباطبایی از مدیران جوان و خوشفکر ورزش کشور است که در مسئولیت های مختلف خود، منشا خدمات فراوانی بوده است. امیدوارم وی در پست ریاست فدراسیون کاراته نیز موفق باشد.

مربی کاراته کشور با اشاره به روزهای حساس برای کاراته ایران در سال 98 خاطر نشان کرد: امسال، سال پرترافیکی برای کاراته ایران است که امیدوارم با همت و یکدلی همه اعضای خانواده بزرگ کاراته از رئیس جدید، کادر فنی تیم های ملی و قهرمانان، شاهد درخشش بیشتر کاراته کشور عزیزمان در رویدادهای برون مرزی باشیم.

قائم مقام خیرین ورزشگاه ساز در پایان گفت: تداوم موفقیت های کاراته ایران در عرصه های داخلی و رقابت های جهانی، قاره ای و بین المللی،  وزارت ورزش باید بیش از گذشته، مشکلات فدراسیون به ویژه مسائل مالی این ورزش المپیکی را حل کند تا باز هم شاهد اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، در مسابقات مختلف باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز