خبرگزاری کار ایران

حجت اله بهمنی:

تندیس نوعدوستی و مسئولیت های اجتماعی به دایی و بیرانوند اهدا می شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۲۶

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد پیش از دیدار پرسپولیس و سایپا تندیس نوعدوستی و مسئولیت های اجتماعی به سرمربی سایپا و دروازه بان پرسپولیس اهدا می شود.

به گزارش ایلنا،حجت اله بهمنی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: خانواده بزرگ فوتبال همواره در بلایای طبیعی و اتفاقات ناگواری که در کشور رخ می دهد در امداد رسانی پیشگام و پیشرو بوده است. این خصلت پهلوانی مربیان، فوتبالیست ها و مدیران میراث ارزشمندی است که از پهلوانان و اسطوره های ورزش به خانواده بزرگ فوتبال رسیده است.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ تصریح کرد: زلزله دردناک کرمانشاه در سال گذشته و سیل اخیردر استان های لرستان، خوزستان و گلستان  باعث شد شماری از هموطنان عزیزمان را در این حوادث از دست بدهیم و خانواده های زیادی داغدار شدند و بسیاری نیز بی خانمان شدند. در زلزله کرمانشاه علی دایی سرمربی تیم سایپا با جمع آوری کمک های مردمی و ساخت خانه هایی در یک روستا در کرمانشاه نماینده شایسته اهالی فوتبال در امداد رسانی به زلزله زدگان بود.

وی افزود: درسیل اخیر نیزفدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه ها و هیات های فوتبال استانی به همراه فوتبالیست های زیادی به کمک مردمان دردمند سیل زده شتافتند. سردار آزمون در استان گلستان، محمد انصاری در استان مازندران و علیرضا بیرانوند در استان لرستان در امداد رسانی به مردم سیل زده پیشگام شدند. به همین مناسبت هم پیش از  دیدار پرسپولیس و سایپا از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران به علی دایی و علیرضا بیرانوند به نمایندگی از جامعه فوتبال تندیس نوعدوستی و مسئولیت های اجتماعی اهدا می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز