خبرگزاری کار ایران

عدم صعود هرگز باعث نمی شود از هدف خود دور شویم

آزمون: اشتباهات فردی باعث شد موقعیت ها به راحتی در اختیار حریف قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۸۲۴

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با کسب تجربه از بازیهای المپیک، در مسابقات جام ملتهای فوتبال بانوان آسیا موفق تر خواهیم بود.

به گزارش ایلنا،مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و تیم ایران را  با آمادگی کامل به مسابقات اعزام کنیم. کلا نه اینکه بخواهیم بگویم تیم حریف خیلی خوب بود، امروز ما با اشتباهاتمان فرصت را برای چین تایپه فراهم کردیم تا به گل برسد.

وی ادامه داد: اگر بچه ها تمرکز بیشتری داشتند مطمئنا چین تایپه ما را با این نتیجه شکست نمی داد و به راحتی نتیجه مطلوب و دلخواه خود را به دست نمی آورد. بازی بسیار حساسی برای هر دو تیم بود و حساسیت بیش از حد بازی باعث شد تا  بازیکنان نتوانند تمرکز کامل داشته باشند و اشتباهات زیادی را انجام دادند و اشتباهات فردی باعث شد توپ ها و موقعیت ها به راحتی در اختیار حریف قرار بگیرد.

ازمون ادامه داد: دو گل نیمه اول روی اشتباه فردی بازیکنان ایران توسط چین تایپه به ثمر رسید

.در ادامه بازی متاسفانه داوری اصلا خوب نبود و خیلی روند بازی را تغییر داد. درست از زمانی که بازی شروع شد، خطاهایی که روی بازیکنان ایران می شد را نمی گرفت و در آخر نیمه اول با گرفتن پنالتی خوب اختلاف گل را بیشتر کرد. از بچه ها خواستیم تا خونسردی خود را حفظ کنند و با تمرکز بالاتری بازی را در نیمه دوم اغاز کنند.در نیمه دوم تغییرات زیادی را انجام دادیم و خیلی فشار بر روی تیم حریف گذاشتیم اما در نهایت حملات و فرصت ها با یک اشتباه کوچک بچه ها از بین می رفت. چین تایپه هم سه گل جلو بود و با حفظ این نتیجه صعود کرده بود. می توانستیم گل های دیگری به ثمر برسانیم اما در نهایت این بازی را واگذار کرده و با المپیک خداحافظی کردیم. جام ملتهای فوتبال بانوان را پیش رو داریم و از هیچ تلاشی برای موفقیت در این بازیها دریغ نخواهیم کرد.

وی درادامه خاطر نشان کرد: درست است که نتوانستیم به مرحله بعدی بازیها راه یابیم اما این باعث نمی شود که نگویم پیشرفتی نکردیم و چیزی یاد نگرفتیم. این شسکت و عدم صعود هرگز باعث نمی شود از هدف خود دور شویم. با تجربه ای که از این بازیها کسب کردیم به پیشرفت خود ادامه خواهیم داد.بازیکنان از جون خود مایه گذاشتند. راهی که شروع کردیم را ادامه می دهیم و چشم اندازی که برای این تیم متصور هستیم را عملی خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: از همه بازیکنانم، از کادر فنی، مدیر فنی، مشاور فنی دروازبانان، پزشک و فیزیوتراپ، سرپرست تیم که همگی تلاش کردند تا این تیم در شرایط ایده آلی قرار بگیرد تشکر می کنم. همچنین از حمایتهای صوفی زاده و رئیس  وسرپرست دبیرکلی، سازمان تیم های ملی و تمانی کسانی که مدتها ما را همراهی کردند قدردانی می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز