خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌ام لیگ آزادگان؛

تلاش مدعیان برای رسیدن به صدر جدول؛ لیگ یک در خان حساس

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۲۰۹

در شرایطی که توجه همه فوتبال‌دوستان امروز به بازی پیکان – پرسپولیس است دیدارهای هفته سی‌ام لیگ آزادگان در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، دیدارهای لیگ آزادگان به هفته‌های پایانی خود رسیده و کم کم چهره تیم‌‌های صعودکننده به لیگ برتر مشخص خواهدشد. رقابت در بالای جدول لیگ دسته اول هم هم‌چون لیگ برتر از جذابیت خاصی برخوردار است و 6 تیم برای صعود به لیگ برتر می‌جنگند.

دیدارهای هفته سی‌ام امروز با برگزاری 7 بازی در شهرهای مختلف انجام می‌شود که برنامه این بازی‌ها به شرح زیر است:

مس کرمان ملوان بندر انزلی ساعت 16:30

دو تیم در شرایطی پای به این دیدار خواهند گذاشت که هیچ‌کدام شرایط خوبی ندارند. مس کرمان که از مدعیان صعود به لیگ برتر است در دو بازی قبل خود بردی را کسب نکرده تا فاصله‌اش با تیم صدرنشین زیاد شود. غیبت کاپیتان مس یعنی فرزاد  حسین خانی در این بازی به دلیل مصدومیت دیگر مشکلی است که تیم کرمانی با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

ملوان هم اوضاع مالی نابسامانی را تجربه می‌کند و اصلا روزهای خوبی را نمی‌گذراند. قوی سپید انزلی در شرایطی وارد این بازی خواهد شد که مشکلات زیاد تمرکز را از بازیکنان این تیم گرفته تا حتی سرمربی این تیم از خطر نابودی همیشگی تیمش سخن به میان اورد.

نود ارومیه کارون اروند خرمشهر ساعت 16:30

آلومینیوم اراک مس رفسنجان ساعت 16:30

آلومینیوم اراک را می‌توان بهترین تیم هفته‌های اخیر لیگ یک دانست. تیمی که با نتایج خوب خود در هفته‌های اخیر و غفلت مدعیان به بالای جدول رسیده و به دنبال این است اولین بار استان مرکزی را صاحب یک نماینده در لیگ برتر کند. شاگردان فراز کمالوند برای هموار کردن راه صعود باید نماینده کرمان را از پیشرو بردارند.

 

گل‌گهر سیرجان شهرداری تبریز ساعت 16

تیم وینگو بگوویچ چند سالی می‌شود که از مدعیان لیگ آزادگان است اما هیچ‌وقت نتوانسته به لیگ برتر صعود کند. در این فصل هم داستان گل‌گهر مشابه فصل‌های گذشته بود؛ آن‌ها در اوایل فصل آن‌قدر خوب بودند و فاصله با حریفان ایجاد کردند که با وجود 7 بازی بدون پیروزی در هفته‌های اخیر بازهم صدرنشین باقی بمانند.

اما داستان این هفته تفاوت دارد. گل گهر اگر نتواند تیم قعرنشین شهرداری تبریز را در خانه شکست دهد ممکن است جایگاهش در صدر جدول را ز دست بدهد. اتفاقی که شاگردان ویمگو بگوویچ را محکوم به برد در این بازی می‌کند.

فجرسپاسی بادران تهران ساعت 16:30

شهرداری ماهشهر سرخپوشان پاکدشت ساعت 16:45

مهدی پاشازاده بعد از تجربه دو بازی سخت در ورودش به تیم سرخپوشان امروز به نظر می‌رسد بازی نسبتا راحتی در پیش داشته‌باشد. بعد از اینکه برابر گل‌گهر سیرجان و مس کرمان به تساوی رسید حالا برابر تیم قعرنشین شهرداری ماهشهر قرار خواهد گرفت. دیداری که برد در آن می‌تواند سرخپوشان پاکدشت را دو رتبه در جدول بالا بیاورد.

شاهین شهرداری بوشهر قشقایی شیراز ساعت 17:15

در بین تیم‌های مدعی شاهین شهرداری بوشهر سخت‌ترین بازی را دارد. شاگردان عبدالله ویسی باید به مصاف تیم آماده قشقایی شیراز بروند. این دیدار برای بوشهری‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که آن‌ها می‌توانند با برتری برابر حریف خود در صورت ناکامی گل گهر به صدر جدول صعود کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز