خبرگزاری کار ایران

تغییرات شفر برای بازگشت به ریل موفقیت

ترکیب احتمالی استقلال برابر سایپا؛ خروج جنجالی‌ها از ترکیب

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۷۰

استقلال بعد از شکست در دربی برای بازگشت به کورس قهرمانی چاره‌ای جز شکست دادن تیم علی دایی در بازی امروز ندارد.

به گزارش ایلنا، دربی هشتاد و نهم با حواشی زیادی برای استقلال همراه بود و در نهایت با شکست آن‌ها همراه شد. حالا و در آستانه بازی امروز این تیم با سایپا در هفته بیست و چهارم قصد داریم نگاهی به ترکیب احتمالی استقلال در بازی امروز بیندازیم.

به نظر می‌رسد سید حسین حسینی بار دیگر به ترکیب آبی‌ها برای این مسابقه برگردد و سنگربان اصلی شفر در دیدار با سایپا باشد. رحمتی که در دیدارهای اخیر اشتباهات زیادی داشته‌است بعد از حواشی به وجود آمده در دربی احتمالا نیمکت نشین خواهد شد تا آرامش به دروازه استقلال بازگردد.

با توجه به مصدومیت وریا غفوری و محمد دانشگر شفر برای انتخاب 4 نفر خط دفاعی خود بازهم دچار چالش شده‌است و البته با توجه به غایبان زیاد استقلال در این خط به نظر ترکیب استقلال در خط دفاعی از همین الآن مشخص است.

همچون دربی روزبه چشمی و آرمین سهرابیان در مرکز خط دفاعی به میدان خواهند رفت و سرمربی استقلال امیدوار است این دو نفر نسبت به دربی هماهنگ‌تر باشند. در سمت چپ خط دفاع میلاد ذکی‌پور و در سمت راست نیز پژمان منتظری بازی خواهندکرد.

 دیگر غایب استقلال در این بازی فرشید باقری است. این بازیکن نه به دلیل مصدومیت بلکه به دلیل درگیری در رختکن در بازی دربی از سوی باشگاه از لیست تیم فعلا خارج شده‌است. در غیاب او به احتمال قوی علی کریمی و امید نورافکن دو هافبک دفاعی استقلال خواهندبود.

در خط میانی داریوش شجاعیان، آیاندا پاتوسی و فرشید اسماعیلی برای استقلال بازی خواهندکرد. فرشید اسماعیلی که در بازی هفته قبل خیلی‌ها او را علت اصلی ناکامی تیم دانستند در این بازی به دنبال جبران و تاثیرگذاری برای تیمش است. درخشش این سه بازیکن می‌تواند کلید رسیدن استقلال به پیروزی باشد.

در خط حمله نیز احتمالا گادوین منشا از ابتدا در ترکیب به میدان خواهدرفت. منشا که چند هفته‌ای است از گلزنی به دور است در این بازی تلاش می‌کند بار دیگر همان منشا تاثیرگذار روزهای اول حضورش در استقلال شود.

با این تفاسیر ترکیب استقلال در بازی برابر سایپا احتمالا به شکل زیر باشد:

ترکیب احتمالی استقلال: سید حسین حسینی، میلاد ذکی‌پور، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، پژمان منتظری، امید نورافکن، علی کریمی، داریوش شجاعیان، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی، گادوین منشا

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز