خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

جدال خاص راه‌آهن و پرسپولیس / صدرنشینی احتمالی سرخ‌ها بعد از ۱۰۰ هفته

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۰۰

راه آهن و پرسپولیس طی هفته های گذشته درگیری های زیادی با یکدیگر داشتند و این بازی تحت تأثیر این اتفاقات و حواشی برگزار خواهد شد.

راه آهن سورینت و پرسپولیس یکی از حساس‌ترین بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، راه آهن و پرسپولیس طی هفته های گذشته درگیری های زیادی با یکدیگر داشتند و این بازی تحت تأثیر این اتفاقات و حواشی برگزار خواهد شد.

راه‌آهن در این فصل با منصور ابراهیم زاده نتایج بسیاری ضعیفی کسب کرده و با کسب ۱۰ امتیاز در حال حاضر در مکان پانزدهم جدول قرار گرفته است. ابراهیم زاده برخلاف سال های گذشته در راه آهن روزهای بسیار بدی را پشت سر می گذارد و در بن بست بزرگی قرار گرفته است و هنوز نتوانسته تیمش را از بحران خارج کند نتایج بسیارضعیف راه آهن در این فصل چند بار شایعه برکناری ابراهیم زاده را مطرح کرد اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و ابراهیم زاده همچنان کارش را انجام می دهد.

در آن سوی میدان اما پرسپولیس وجود دارد، تیمی که با علی دایی در این فصل نتایج خوبی کسب کرده و در حال حاضر با ۲۳ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد و اگر بتواند از سد راه آهن بگذرد، پس از چند سال دوباره صدرنشینی در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد. هواداران پرسپولیس حدود ۱۰۰ هفته است که در حسرت صدرنشینی لیگ برتر می‌سوزند و می‌سازند اما اگر پرسپولیس بتوند از سد راه آهن بگذرد، می‌تواند این آرزوی هوادارنش را برآورده کند. البته باید به این نکته هم توجه کرد که این صدرنشینی واقعی نخواهد بود چراکه استقلال ۳ بازی کمنتر از پرسپولیس دارد و اگر آبی‌پوشان تهرانی بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، بالاتر از بقیه خواهند ایستاد و صدرنشینی واقعی لیگ خواهند بود.

در دیگر بازی هفته چهاردهم فجر سپاسی و سایپا مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. محمود یاوری و شاگردانش که در قعر جدول به سر می برند، به ۳ امتیاز این بازی خانگی چشم دوخته اند تا صعود چند پله ای در جدول داشته باشند و از منطقه خطر دور شوند اما سایپا نشان داده که حتی مقابل تیم های بزرگ هم نتایج خوبی می تواند کسب کند تیم خیرات در مکان هشتم جدول قرار گرفته و اگر در این دیدار پیروز شود، می تواند در رتبه ششم جدول قرار بگیرد.

استقلال خوزستان و تراکتورسازی هم این هفته روبروی هم قرار خواهند گرفت. تیم عبدالله ویسی در میانه جدول قرار گرفته و برخلاف پیش بینی ها نتایج خوبی کسب کرده است و در این بازی خانگی هم دنبال پیروزی است اما تراکتورسازی تبریز هم که در حال حاضر در رتبه پنجم جدول قرار دارد، نمی خواهد از کورس قهرمانی عقب بیفتد و به همین دلیل تمام تلاش خودش را خواهد کرد تا در اهواز ۳ امتیاز بازی را بگیرد و در جمع مدعیان باقی بماند.

برنامه بازی‌های فردا یکشنبه به این شرح است:

فجر سپاسی - سایپا ساعت ۱۵:۳۰

استقلال خوزستان - تراکتورسازی ساعت ۱۵:۳۰

راه آهن - پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز