خبرگزاری کار ایران

آبی‌ها سهمی در جمع بهترین‌ها ندارند

تیم منتخت هفته بیست و سوم بعد از دربی جنجالی

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۲۳۶

تیم منتخب هفته بیست و سوم تنها 2 بازیکن از دربی پایتخت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر هم با نتیاج مختلفی که در آن ثبت شد و تغییراتی که در جدول به وجود آمد به پایان رسید تا شمارش معکوس پایان لیگ شروع شود و اولین هفته رقابت‌ها در سال 98 را به اتمام برسانیم.

به رسم هر هفته تیمی منتخب از بهترین بازیکنان هفته تشکیل دادیم که به شرح زیر است:

 

دروازه‌بان: حامد لک (نساجی)

هرچند شانس و تیر دروازه هم به کمک او آمد ولی کلین شیت کردن مقابل سایپا در تهران کار با ارزشی از سوی او بود که یک امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد و با واکنش‌های خوبش توانست در این بازی موثر ظاهر شود.

 

مدافع چپ: آرمان قاسمی (پیکان)

بازی خوبی مقابل سپیدرود انجام داد و وظایف دفاعی و هجومی خود را به درستی انجام داد و با گلزنی در بازی مزد عملکرد خوبش را هم گرفت و در بازی تاثیرگذار بود.

 

مدافع میانی: شجاع خلیل‌زاده (پرسپولیس)

فشار زیادی روی خط دفاع پرسپولیس در دربی وجود داشت و شجاع در این دیدار بی‌اشتباه ظاهر نشد ولی توانست در اکثر دقایق واکنش خوبی مقابل خط حمله قدرتمند استقلال داشته باشد و در بسته ماندن دروازه تیمش موثر بود.

 

مدافع میانی: عزت‌اله پورقاز (سپاهان)

پورقاز این روزها فقط در فضای مجازی و در فعالیت‌های خیرخواهانه و کمک به مردم مناطق سیل‌زده ستاره نیست و در ترکیب تیمش هم به خوبی توانسته چهره یک بازیکن ستاره را داشته باشد و علاوه بر حضور موثر در خط دفاع، تک گل تیمش را هم به ثمر رساند.

 

مدافع راست: دانیال اسماعیلی‌فر (تراکتورسازی)

این روزها به یک مهره کلیدی در تیم پرمهره تراکتورسازی تبدیل شده است و در اکثر دیدارهای تیمش عملکرد موثری داشته است و در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم از خوب‌های تیمش بود.

 

هافبک دفاعی: احمدنوراللهی (پرسپولیس)

یک عملکرد کم نقص در دربی و در پست حساس هافبک دفاعی نقش پررنگی در برتری قرمزها مقابل استقلال داشت که با گل زیبایی که وارد دروازه رحمتی کرد تکمیل شد.

 

هافبک میانی: ولادیمیر کومان (سپاهان)

بارها با پاس‌های کلیدی خودش پشت مدافعان نفت مسجد سلیمان فرصت گلزنی در اختیار مهاجمان تیمش قرار داد ولی روز بد قربانی و استنلی باعث شد این فرصت ها یکی پس از دیگری از دست برود و مزد بازی خوب طلایی پوشان با یک برد خفیف به طور کامل داده نشود.

 

هافبک میانی: آکاهوشی (فولاد)

هافبک ژاپنی مورد نظر قطبی کم کم در ترکیب تیمش جا افتاده و مهره کارآمدی در میانه میدان قرمزهای فولاد است که در دیدار با ماشین سازی تک گل 3 امتیازی بازی را هم به ثمر رساند.

 

هافبک هجومی: اشکان دژاگه (تراکتورسازی)

معمار برتری پرگل تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان بود و با یک گل زده و یک پاس گل توانست بهترین بازیکن زمین و حتی بهترین بازیکن هفته بیست و سوم باشد. تراکتور باید قدر مهره ارزشمندی مثل دژاگه را بداند.

 

مهاجم سایه: امین قاسمی نژاد (پدیده)

همچنان خوب و موثر در ترکیب تیمش ظاهر می‌شود و گل برتری تیمش را هم در دقیقه 5+90 به ثمر رساند تا پدیده با یک تساوی دیگر بیش از این از کورس قهرمانی عقب نیافتد و 3 امتیاز مهم بدست بیاورد.

 

مهاجم نوک: سجاد شهباززاده (سپاهان)

مثل بازی با ذوب آهن در این دیدار هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و ستاره تیمش بود. شهباززاده یک پنالتی برای سپاهان گرفت که توسط استنلی از دست رفت و یک پاس گل هم برای پورقاز فرستاد که برتری طلایی پوشان را رقم زد.

تیم منتخت هفته بیست و سوم بعد از دربی جنجالی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز