خبرگزاری کار ایران

با لیونل مسی، بارسلونا کامل است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۷۴

فریاد «مسی، مسی» همه جای استادیوم شنیده می‌شد اما این بار نه در نوکمپ بلکه در بنیتو ویا مارین و نه تنها جمع کوچک هواداران بارسلونا که به این استادیوم آمده بودند بلکه هواداران میزبان به فوق‌ستاره آرژانتینی ادای احترام می‌کردند.

به گزارش ایلنا، آنها شاهد هت‌تریک مسی بودند که تیمشان را ویران کرد و بارسلونا را به قهرمانی یک گام بلند نزدیک کرد، چه کار دیگری جز تحسین او می‌توانستند انجام دهند؟

هواداران فعلی فوتبال از هر تیمی که باشند، می‌توانند بعدها داستانی برای نوه‌های خود تعریف کنند که روزگاری یک بازیکن بود که برایش ضربه ایستگاهی، حکم پنالتی را داشت. مسی گل اول بازی را به پنجمین گل ضربه آزاد خود تبدیل کرد-این بیست و پنجمین گل او در هشت فصل گذشته از ضربات ایستگاهی بود- گل دوم را با پاس لوییس سوارس زد و گل سوم را بی نظیر به ثمر رساند.

تعداد گل‌های او در این فصل به 29 رسیده و بارسلونا با فاصله 10 امتیازی که با نزدیک‌ترین رقیبش، اتلتیکومادرید ایجاد کرده، رقابت را تمام کرده. شاید اواخر فروردین که در یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با منچستریونایتد روبه‌رو می‌شوند، کار مسابقات داخلی‌شان تمام شده باشد.

بارسلونا در حالی یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را انجام داد که عثمان دمبله مصدوم است و فیلیپ کوتینیو روی نیمکت بود؛ این یعنی آنها می‌توانستند پول فروش نیمار را ذخیره کنند. با وجود سوارس که اواخر بازی ضرب دید و به سختی راه می‌رفت و بالاتر از او، مسی، بارسلونا چیز دیگری نمی‌خواهد. مسی امیدوار است در فینال جام حذفی برابر والنسیا هم در این ورزشگاه مورد تشویق و حمایت قرار گیرد.

منبع منبع: دیلی میل
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز