خبرگزاری کار ایران

حسی به من ‌می‌گوید دوباره قهرمان لیگ قهرمانان می‌شوم

مورینیو: زیدان بهترین انتخاب ممکن برای رئال مادرید بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۳۴۱

زیدان بعد از چند ماه دوری چند هفته قبل دوباره به مادرید برگشت تا یک‌بار دیگر هدایت کهکشانی‌ها را برعهده بگیرد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو که اواسط فصل از نیمکت منچستر یونایتد اخراج شد به عنوان یکی از گزینه‌های حضور روی نیمکت رئال مادرید مطرح شد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا زیدان بار دیگر هدایت تیم مادریدی را برعهده بگیرد.

مورینیو در صحبت‌هایی که با میرور داشته در مورد بازگشت زیدان عنوان کرد: فکر می‌کنم هنوز زمان زیادی از مربیگری زیدان نگذشته که بتوانیم در مورد دوران کاری او به طور جدی صحبت کنیم. اما در این مدت کوتاه کاری انجام داد که هیچ‌کس قبل از این نتوانسته انجام دهد، سه قهرمانی پیاپی در چمپیونزلیگ.

مورینیو ادامه داد: حالا تجربه جدید و البته سختی در پیش دارد. باید تیم جدیدی بسازد، انتخاب کند، بازیکن بخرد و بازیکن بفروشد. او باید بازیکنانش را تمرین دهد و فلسفه بازی خودش را به آن‌ها یاد بدهد.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم زیدان بهترین فرد ممکن برای نیمکت رئال مادرید بود.

مورینیو هم‌چنین در مورد بازگشت خود به فوتبال گفت: نمی‌توانم پنهان کنم که مشتاق بازگشت هستم. یک حسی به من می‌گوید در باشگاه جدیدم پنجمین قهرمانی لیگ و سومین قهرمانی چمپیونزلیگ را تجربه خواهم‌کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز