خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش: مشکلات تیم ملی امید را حل می کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۹۵۵

سلطانی فر با اشاره به عزم و اراده ملت ایران برای موفقیت تیم ملی فوتبال امید در رسیدن به بازی های المپیک تصریح کرد: همه مصمم هستیم که این بار تیم ملی فوتبال ایران سهمیه حضور در بازی های المپیک را بدست آورد و باعث شادی و شعف مردم شود .

 

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر  در جمع کادر فنی و ملی پوشان امید ایران که بعد از ظهر امروز در کمپ تیم های ملی فوتبال انجام شد ، اظهار داشت : بسیار مصمم هستیم که با همدلی و هم افزایی و شرایط خوبی که بوجود آمده ، زمینه موفقیت و راهیابی تیم ملی امید ایران به المپیک را رقم بزنیم .

وزیر ورزش و جوانان گفت : هر چند تیم ملی فوتبال ایران روی کاغذ شانس بالایی برای رسیدن به المپیک دارد اما باید با اقتدار رقابتها را دنبال کرد چرا که جذابیت فوتبال به همین غیر قابل پیش بینی بودن آن است و مصداق آخر را باید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد که تیم های بزرگ حذف شدند .

دکتر سلطانی فر در ادامه سال ٩٧ را سال بسیار خوبی همراه با موفقیت های ارزنده برای ورزش ایران دانست و خاطر نشان ساخت: سال ٩٧ رادر حالی آغاز کردیم که تیم ملی فوتبال ایران در گروه مرگ جام جهانی که خیلی ها تصور می کردند ، زنگ تفریح خواهد شد ، تاریخی ترین و بهترین نتیجه را در طول پنج دوره حضور در این رویداد به ارمغان آورد .

وزیر ورزش و جوانان تدارک و پشتیبانی وزارت ورزش و فدراسیون را هم در موفقیت تیم ملی مهم برشمرد .

دکتر سلطانی فر بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا را مورد توجه قرار داد و کسب بیشترین تعداد مدال بعد از انقلاب اسلامی در بازی های آسیایی و ارتقا جایگاه چهارم به سوم در بازی های پاراآسیایی ٢٠١٨ را از دیگر موفقیت های مهم ورزش ایران نام برد و همچنین حضور موفقیت آمیز کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک جوانان و ارتقا رتبه ٢٤ به هفتم را به نسبت دوره قبل ستایش کرد .

وزیر ورزش و جوانان  سپس به حضور موفقیت آمیز پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و اظهار داشت : برای اولین بار این دو تیم بصورت همزمان به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند که یکی از آنها هم  فینال را هم تجربه کرد و اگر با محدودیت ها در پنجره نقل و انتقالات مواجه نبود مَی توانست موفق تر عمل کند .

سلطانی فر تیم ملی فوتبال ایران را هم دارای شخصیت قهرمانی در جام ملت های آسیا دانست و خاطر نشان ساخت: اگر اشتباه دو سه بازیکن نبود ایران فینالیست شده بود و حتما مَی توانستیم قطر را هم شکست دهیم .

وزیر ورزش و جوانان موفقیت های ووشو ، تکواندو ، کاراته و شطرنج را هم مورد توجه قرار داد و  تصریح کرد : تلاش مجموعه ورزش ایران در سال ٩٧ کارنامه موفقیت آمیزی را برای ورزش ایران رقم زد .

دکترسلطانی فر ادامه داد: اکنون مهمترین رویداد ورزشی سال ٩٨ با رقابت های انتخابی المپیک برای تیم ملی فوتبال امید آغاز می شود که بسیار امیدواریم با نتایج درخشان به عنوان تیم برتر این مرحله را سپری کند و در دی ماه در تایلند با تکمیل موفقیت به عنوان یکی از سه تیم برتر به بازی های المپیک راه یابد .

وزیر ورزش نسبت به موفقیت تیم ملی فوتبال امید ایران ابراز امیدواری و خوشبینی کرد و توضیح داد: با همراهی که در تیم ملی امید مَی بینم و حمایت های وزارت ورزش و جوانان همچنین کمیته ملی المپیک همه مصمم به موفقیت هستیم و مهمتر آنکه  اراده ملت برای افتخارآفرینی این تیم وجود دارد و هیچ کس هم نمی تواند مقابل اراده یک ملت بایستد .

 سلطانی فر در ادامه با اطمینان از موفقیت تیم ملی امید در راهیابی به المپیک تاکید کرد : مشکلات این تیم را قطعا برطرف می کنیم و بازیکنان با تمرکز فقط به فکر شاد کردن دل مردم باشند .

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش ارزانترین ابزار برای شادی مردم و پر کردن اوقات فراغت جوانان است، اظهار داشت : هر راهی جز با ورزش هزینه های میلیاردی برای پرکردن اوقات فراغت مردم می طلبد اما با ورزش و با یک دیدار و موفقیت در ان دل میایونها ایرانی شاد می شود و خوشحالیم که بسیاری از جوان ها با فوتبال زندگی می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز