خبرگزاری کار ایران

خیز بلند استقلال برای نقل و انتقالات؛ لیست شفر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۶۱۱

سرمربی استقلال تهران تصمیم ندارد اتفاقاتی که طی یک سال اخیر با آنها چالش داشته دوباره در تابستان پیش رو تکرار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در هفته‌های پایانی مسابقات فصل هجدهم لیگ برتر به صدر جدول رده بندی نزدیک شده و با وجود اینکه جام حذفی را از دست داده در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد. 

تیم تحت هدایت وینفرد شفر باوجود اینکه در تابستان برای جبران جدایی بازیکنان کلیدی که در موفقیت‌های فصل گذشته این تیم نقش بسزایی داشتند در کنار ذوب آهن، سپاهان و تراکتورسازی تبریز خریدهای زیادی را انجام داد و 13 بازیکن به تیم بزرگسالان پیوستند. از بین بازیکنانی که شفر به خدمت گرفته الحاجی گرو و مارکوس نیومایر این تیم را ترک کردند و به غیر از طارق همام، علی کریمی، مرتضی تبریزی و محمد دانشگر بیشتر در ترکیب اصلی حضور داشته و بکار تیم آمده‌اند.

سرمربی آلمانی در نقل و انتقالات زمستانی هدفمند عمل کرد و تنها 4 بازیکن به خدمت گرفت. امید نورافکن، آیاندا پاتوسی، اسماعیل گونکالوس و گادوین منشا را به تیم اضافه کرد که هر کدام از این بازیکنان روند مناسبی در ترکیب داشته‌اند و خرید کارآمدی محسوب می‌شوند.

شفر که طی سه پنجره نقل و انتقالاتی به عنوان سرمربی استقلال با مشکلات زیادی رو به رو بود و اغلب به اهدافش دست پیدا نکرده برنامه جدیدی برای تابستان دارد. او از چند روز پیش برنامه‌های نقل و انتقالاتی آتی را بررسی کرده و به مدیران باشگاه ارائه کرده است. شفر لیست بازیکنانی که قرار است بیشتر به تیم کمک کنند را به مسئولان تحویل داده و همچنین بازیکنانی که تصمیم دارد با آنها همکاری کند را به باشگاه تحویل داده تا با پایان یافتن تعطیلات نوروزی برای تکمیل کردن تیم رویارویی او اقدام کنند.

استقلال شفر هم اکنون تنها دو امتیاز با صدر جدول رده بندی فاصله دارد و برای قهرمانی که هفته‌های گذشته دور از دسترس بود شانس بالایی دارد. شفر تصمیم داشته یک تیم آماده هم برای لیگ قهرمانان آسیا در نظر داشته باشد و باید منتظر ماند و دید مسئولان استقلال این دفعه چطور می‌خواهند اهداف او را عملی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز