خبرگزاری کار ایران

شفر: بابت 3 امتیاز خوشحالم ولی شانس‌های زیادی از دست دادیم/ گلرمان را به خاطر مطلب رسانه‌ها عوض نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۰۲۱

سرمربی استقلال در مورد شرایط تیمش و برتری مقابل نساجی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی در نشست خبری گفت: اول اجازه بدهید در شروع صحبت هایم در مورد دروازه بان حریف باشد که فکر کنم مشکلی در اطراف چشمش رخ داد و امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد. این برد برای ما بسیار مهم بود بازی پایانی سال مابود.

سرمربی استقلال ادامه داد: وقتی برمی‌گردیم و سالی که پشت سر گذاشتیم را مرور می‌کنیم می‌بینیم چه مشکلاتی داشتیم و امروز به رده دوم رسیدیم. با وجود همه مشکلاتی که داشتیم اما آن چیزی که تیم به داخل زمین آورد و کاری که تیم در زمین انجام داد مهم بود. پیش از این هم گفتم استقلال تیمی است که شخصیت بسیار بسیار خوبی دارد و این برای ما خیلی خیلی مهم است. البته بازی امشب مثل بازی قبلی ما بود. ۶-۵ موقعیت عالی گلزنی داشتیم که توپ گل نشد. در بازی قبل یک اشتباه کردیم و بازی با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد. بابت این ۳ امتیاز خوشحالم، اما بابت نتیجه و شانس‌هایی که از دست دادیم نه. تیم فرصت‌های گلزنی خوبی درست می‌کند که این خوب است.

وی افزود: دیروز در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که ما بازی‌های سخت و زیادی داریم و به همین دلیل نفرات را با هم عوض می‌کنیم. گاهی رحمتی جای حسینی و حسینی جای رحمتی بازی می‌کند و حتی منشا به جای تبریزی یا تبریزی به جای منشا به میدان می‌رود. ما خوشبختانه دو دروازه‌بان خیلی خوب داریم و اگر یکی را عوض می‌کنیم به خاطر مطلب رسانه‌ها نیست، هرچند که می‌دانیم این مسائل از کجاست. اما هر دو دروازه‌بان باید شرایط بازی داشته باشند.

شفر خاطرنشان کرد: ما فصل را با ۶۰ درصد آمادگی آغاز کردیم و الان با ۸۰ درصد آمادگی به رتبه دوم جدول رسیدیم اما نمی‌خواهم سال آینده هم مثل سال گذشته شود. من به مدیر باشگاه نامه زدم و مطالبی به او گفتم که این تیم باید بماند و با بازیکنان باید قبل از اینکه پیشنهاد جدیدی دریافت کنند، قرارداد جدید امضا شود. شاید یکی دو بازیکن ما عوض شوند، اما ما می‌خواهیم این تیم بماند و مدیر باشگاه هم می‌داند من چه می‌خواهم. ما می‌دانیم لیگ در حال تمام شدن است، اما فصل آینده باید کار بزرگی در آسیا و لیگ برتر انجام دهیم. مدیرعامل لیست من را دارد و امیدوارم کارها زودتر شروع شود.

سرمربی استقلال تصریح کرد: سال ایرانی رو به پایان است. از همه هواداران تشکر می‌کنم. آنها بهترین هستند. هواداران ما تضمینی برای بردهای ما هستند. بدون حضور آنها نمی‌توانیم برنده شویم. از کمیته مشوقین باشگاه تشکر می‌کنم بابت طرح‌های قشنگی که دارند و اجرا می‌کنم. از کادر تدارکات و رسانه‌ای تیم تشکر می‌کنم. از کادر فنی خود بیژن طاهری، اشکان نامداری،‌ مارتین و فرهاد مجیدی تشکل می‌کنم. همه ما با هم کار می‌کنیم و با هم صحبت می‌کنیم تا چه کاری انجام بدهیم تا بهتر بشویم. برای ما کار تیمی مهم است. به دنبال سوپراستار نیستیم. کار تیمی اهمیت دارد. شاید یک نفر بازی نکند و خوشحال نباشد. امروز مرتضی تبریزی بازی کرد، شاید در بازی بعد فرشاد محمدی‌مهر و نفر بعد بازی کند. ما همه با هم هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز