خبرگزاری کار ایران

سرمربی سپاهان در گفت‌وگو با ایلنا

قلعه‌نویی: به لطف دوستان سازمان لیگ در نوروز تعطیلی نداریم/ شرایط ما با سایر مدعیان قهرمانی برابر نیست/ در مورد داوران دیگر حرفی ندارم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۰۹۵

سرمربی سپاهان از برنامه تیمش در تعطیلات نوروز، بازی با فولاد و بازی پیش رو مقابل ذوب آهن صحبت کرد.

امیر قلعه‌نویی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سپاهان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تمرینات را پیگیری می‌کنیم. مصدومان ما یا آماده بازی هستند و یا تا دیدار بعدی مقابل ذوب آهن آماده خواهند شد و مشکلی از بابت بازیکن نداریم.

وی افزود: تمرینات ما در تعطیلات فقط یک و نیم تعطیل خواهد شد و به لطف دوستان سازمان لیگ که برنامه‌ریزی کردند ما تقریباً می‌توان گفت تعطیلات نداریم چرا که در مقطعی که باید با ذوب آهن بازی می‌کردیم به دلیل بازی آسیایی این تیم بازی ما را به تعویق انداختند. ما سه شنبه تمرین را تعطیل می‌کنیم و پنجشنبه دوباره تمرین خواهیم داشت تا آماده بازی با ذوب آهن شویم.

سرمربی سپاهان در ادامه گفت: خود مسئولان سازمان لیگ هم وقتی به ما گفتند قرار است بازی با ذوب آهن به تعویق بیافتد گفتند شما ضرر می‌کنید و حق را به ما دادند ولی ذوب آهن نماینده ایران در آسیا بود و وظیفه داریم حمایت کنیم.

قلعه‌نویی در مورد رقابت فشرده بالای جدول هم عنوان کرد: این از جذابیت‌های فوتبال ما محسوب می‌شود و نشان می‌دهد چقدر لیگ پویا و خوبی داریم. بازی این هفته ما مقابل فولاد یکی از بهترین بازی‌هایی بود که در سال‌های اخیر دیده بودم. جایی که هم وضعیت چمن و ورزشگاه خوب بود، هم میزبانی خوب بود، هم تماشاگران فضای خوبی ایجاد کردند و هر دو تیم بازی خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند و یک فوتبال هجومی را شاهد بودیم که در طول نود دقیقه هر دو تیم برد می‌خواستند.

سرمربی سپاهان در مورد شانس قهرمانی تیمش در این فصل گفت: سپاهان پر افتخارترین تیم لیگ برتر است ولی 2 سال بود که وضعیت خوبی در لیگ برتر نداشت و حالا به لطف خدا و زحمت بازیکنان به کورس قهرمانی برگشته است. ما شرایط برابری با تیم‌های کورس جدول نداریم و از نظر هزینه تیم چهارم یا پنجم لیگ هستیم. از طرفی اگر نگاه کنید پرسپولیس چهارمین فصلی است که با این کادرفنی فعالیت می‌کند و یا استقلال از فصل گذشته کادرفنی خود را حفظ کرده و در این تیم جا افتاده‌اند ولی سپاهان تغییراتی داشته و به این خاطر کار سخت‌تری نسبت به آنها داشته است. به امید خدا تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم و بازی به بازی جلو می‌رویم و هر بازی به 3 امتیاز فکر می‌کنیم و از الان تمرکزمان را روی آخر فصل نمی‌گذاریم. ضمن اینکه ما در جام حذفی هم به نیمه نهایی صعود کردیم و در این رقابت‌ها هم باید تلاش کنیم.

وی در مورد افتتاح ورزشگاه فولاد آره‌نا در این بازی هم خاطرنشان کرد: از مسئولانی که این ورزشگاه را ساختند و آماده کردند تشکر می‌کنم، هر چند ما چند دهه قبل ورزشگاه آزادی را ساختیم و هنوز هم کامل‌ترین مجموعه ورزشی کشور ماست. ما کشور ثروتمندی هستیم و باید 50 مجموعه ورزشی این چنینی داشته باشیم.

وی در مورد حواشی اخیر و واکنش چند داور به صحبت‌های او در نشست خبری هم گفت: در این مورد صحبت‌هایم را انجام دادم و حرف جدیدی برای گفتن ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز