خبرگزاری کار ایران

خورشیدی: تمام داوران توانایی قضاوت در دربی را دارند

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۴۴۱

داور فوتبال کشورمان معتقد است اشتباهات داوری وجود دارد اما این اشتباهات در کشورمان زیاد به آن پرداخته می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اشکان خورشیدی در حاشیه کلاس توجیهی و دانش‌افزایی داوران و کمک داوران الیت فوتبال گفت: طبق برنامه قرار شده است که ما داوران ماهی یک بار در کنار هم جمع شویم و با بررسی عملکردمان در هفته های قبل نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و با برطرف کردن نقاط ضعف خود در هفته های بعد بتوانیم قضاوت های بهتری داشته باشیم.

خورشیدی درباره اینکه در نیم فصل دوم اشتباهات داوری گفت: اشتباهات داوری وجود دارد اما این اشتباهات در کشورمان زیاد به آن پرداخته می شود. خودتان مشاهده می کنید که داوران ما با حمایت کمیته داوران و حضور در برنامه های مختلف سعی می کنند اشتباهات خود را کمتر کنند اما متاسفانه به علت مسائل مختلف از جمله فشار باشگاه ها  اشتباهات داوری زیاد می شود.

وی درباره اینکه صدور بیانیه بر عملکرد داوران تاثیرگذار است، گفت: صدور بیانیه بر عملکرد داوران تاثیر نمی گذارد اما فشار روحی و روانی بیشتری بر داوران می گذارد. من نمی دانم چرا زمانی باشگاه ها و مربیان نتیجه نمی گیرند صد در صد تقصیر را گردن داوران می گذارند. شما می بینید که هجمه هایی که علیه  داوران ایجاد شده است همه آنها به حق نبوده است و مربیان در بازی هایی که به داوری اعتراض داشتند شما دیدید که تصمیمات داوران درست بوده است و اصلا اظهارات آنها صحیح نبوده است.

خورشیدی در پایان افزود: تمام داوران ما توانایی این را دارند که دربی را قضاوت کنند و به طور حتم هر داوری که برای قضاوت این دیدار تعیین شود سعی می کند بهترین قضاوت به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز