خبرگزاری کار ایران

باید با افراد حاشیه‌ساز برخورد شود؛

میرزابیگی: داوران طوری سوت بزنند نه تیمی با سوت اشتباه قهرمان شود، نه سقوط کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۰۲

هر کس دیگری هم در رأس کمیته‌داوران قرار بگیرد نمی‌توان اشتباهات‌داوری را به صفر برساند، فقط اعتراضات به داوری در ایران بیش از حد است…

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تاکید کرد که امیدوار است هیچ تیمی با سوت اشتباه داور قهرمان یا به لیگ دسته پایین‌تر سقوط نکند.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره نامه تاج به کفاشیان برای ارتقای سطح آموزش داوران بیان داشت: من این خبر را در سایت‌ها خواندم. تاج درخواست کرده با اعضای کمیته‌داوران و دپارتمان داوری جلسه‌ای داشته باشد تا راهکارهایی پیدا کنند که در هفته‌های پایانی لیگ برتر و لیگ دسته اول و حساس شدن مسابقات داوری بهتری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: خود کمیته‌داوران سازمان‌لیگ می‌داند هر چقدر راهکار داشته باشند و هر چه جلسه بگذارند نمی‌توانند اشتباهات داوری به صفر برسانند. خود فغانی که فینال جام ملت‌های آسیا را قضاوت کرد پیش از دیدار فینال هم اشتباهاتی در قضاوت‌های خود داشت اما AFC هم می‌داند نمی‌شود اشتباهات‌داوری را به صفر برساند که باز هم قضاوت فینال را به فغانی سپرد. این اشتباهات داوری در ایران هم تکرار می‌شود.

این کارشناس داوری همچنین خاطرنشان کرد: هر کس دیگری هم در رأس کمیته‌داوران قرار بگیرد نمی‌توان اشتباهات داوری را به صفر برساند، فقط اعتراضات به داوری در ایران بیش از حد است که بر اساس آیین‌نامه انضباطی باید در این زمینه با افراد حاشیه‌ساز برخورد شود. در ابتدای فصل مسئولان کمیته‌انضباطی تاکید داشتند با کسانی که علیه داوری صحبت کنند برخورد می‌شود، الان هم باید این مساله را جدی بگیرند.

وی در پایان خطاب به داوران فوتبال گفت: من از داوران می‌خواهم به نحو شایسته‌ای قضاوت کنند تا در هفته‌های پایانی تیمی خدای نکرده با سوت اشتباه داوری قهرمان نشود یا برعکس تیمی با سوت اشتباه داوری سقوط نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز