خبرگزاری کار ایران

کلوپ مرد جذاب دنیای فوتبال

داستان جالب کلوپ از پشت پرده لیورپول؛ از آشپزخانه تا نشان باشگاه

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۶۶

یورگن کلوپ در ارائه یک تور از پشت صحنه ورزشگاه آنفیلد، فاش کرده که چرا او هنوز نشان معروف آنفیلد را لمس نکرده است.

به گزارش ایلنا، در بخشی از یک مستند کوتاه ساخته شبکه CNN و کوپا90، کلوپ یک ستاره بیسبال یعنی فرانسیسکو لیندور را در اطراف زمین معروف لیورپول چرخاند و به او مناطق محبوب خودش را نشان داد. این مرد آلمانی سپس در حالی که داشت اطراف آنفیلد چرخ می‌زد، چیزهایی درباره این ورزشگاه گفت.

 وقتی از او پرسیده شد که آنها چه زمانی از این اتاق استفاده می‌کنند، گفت: «ما نزدیک یک ساعت و 20 دقیقه قبل از بازی‌ها به رختکن می‌رسیم. قبل از بازی‌ها در هتل هستیم. روز قبل از بازی در زمین تمرین، تمرین می‌کنیم، به هتل می‌رویم، آنجا می‌خوابیم و بعد به اینجا می‌آییم.» لیندور درباره موسیقی‌هایی که در رختکن پخش می‌شود، سوال پرسید و کلوپ گفت: «نمی‌دانم که چه کسی مسوول تهیه آهنگ است اما اسمالی مسوول دستگاه پخش موسیقی است، او ماساژور تیم ماست. او تنها کسی است که به این موضوع فکر می‌کند. آنها می‌توانند هر چه دوست دارند گوش کنند. من هم به موسیقی گوش می‌کنم اما من 51 ساله‌ام و اگر بخواهم به رختکن بروم و خودم فهرست موسیقی را انتخاب کنم، بد است. اسمالی ماساژور باشگاه است که اسمش پل اسمال است. او از زمانی که به صورت تمام وقت به لیورپول پیوست، سال 2002، اینجا بوده است.»

کلوپ همچنین گفت: «جو ورزشگاه بعد از بازی فوق‌العاده است. من بعد از بازی‌ها همیشه 20-15 دقیقه اینجا می‌نشینم و وقت می‌گذرانم. سه یا چهار آشپز اینجا مسوول پختن غذا هستند، گوشت فوق‌العاده، ماهی فوق‌العاده. تمام آن چیزی که شما بعد از یک بازی می‌‌خواهید. بازیکنان پاستا هم می‌خورند. همه ما دورتادور می‌نشینیم. اینجا واقعا محلی برای معاشرت اجتماعی است.»

کلوپ روی چمن آنفیلد هم درباره جوی که هواداران برای تیم می‌سازند با لیندور صحبت کرد. او گفت: «باید خیلی زود به ورزشگاه بیایی چون وقتی که تیم‌ها از تونل رختکن بیرون می‌آیند، آنها شعار «تو هرگز تنها نمی‌مانی» را می‌خوانند.»

ستاره تیم کلیولند ایندینز سپس به شوخی درباره راحتی صندلی‌های چرمی نیمکت‌های آنفیلد از کلوپ سوال پرسید و گفت: «اگر ما چنین نیمکت‌هایی داشتیم هیچ کسی دلش نمی‌خواست از روی آنها بلند شود.» کلوپ در ادامه جمله‌ای گفت که لیندور را بیشتر شیفته نیمکت‌های آنفیلد کرد. او فاش کرد که صندلی‌های نیمکت آنفیلد برای فصول سرد سال مجهز به گرمکن هستند. او گفت: «ما همه احساس‌مان را در پاهای‌‌مان نیاز داریم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز