خبرگزاری کار ایران

مرادی: سایپا جاده بازگشت به پیروزی فولاد است

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۱۵۳

مهاجم جوان فولاد خوزستان مدعی است تیمش آمادگی کافی برای دستیابی به سه امتیاز دیدار با سایپا را داراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بابک مرادی که در نقل و انتقالات زمستانی به فولاد خوزستان پیوسته و در فرصت کوتاهی که در این تیم به دست آورده عملکرد موفقی از خود به جا گذاشته، مدعی است در جدال با سایپا قادرند با دستیابی به سه امتیاز بازی بار دیگر روند پیروزی‌های خود را کسب کنند.

او در خصوص شرایط تیمش گفت: در هفته‌های ابتدایی نیم فصل نمایش موفقی همراه با پیروزی داشتیم اما طی دو بازی اخیر با بدشانسی نیز مواجه بودیم. با این حال اکنون با انگیزه زیادی در تهران حاضر شده‌ایم تا بار دیگر در جاده پیروزی و برد قرار گیریم. سایپا تیم خوبی است اما ما به دنبال این خواهیم بود تا سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را نصیب خودمان کنیم.

مرادی در ادامه گفت: بازی با استقلال برای ما بد تمام شد و ما شرمنده هواداران فولاد شدیم. با این حال ما هدف بزرگی در ادامه مسیر خواهیم داشت. کار سختی در تهران مقابل تیم سایپا پیش روی ماست اما طی هفته جاری تمرینات مناسبی را داشتیم و از آمادگی خوبی برای این بازی برخوردار هستیم. مطمئن هستیم که قادر به کسب پیروزی هستیم و می‌خواهیم پیش از پایان سال در جایگاه مناسب و در شان هواداران تیم به کارمان پایان دهیم.

وی درباره شرایطش در این تیم گفت: در نیم فصل به تیم اضافه شدیم و طبیعی است که زمان نیاز دارم تا بتوانم کاملا تدابیر کادرفنی را از نظر فنی و کیفی به اجرا بگذارم. انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم اولین حضورم در لیگ برتر با اتفاقات خوبی همراه باشد. از هر فرصتی که نصیبم شود سود خواهم برد تا به هدفم برسم. با این حال هدف ما تیمی است و در پایان به دنبال بالانشینی در جدول این فصل هستیم و در کنار هم به این مهم خواهیم رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز