خبرگزاری کار ایران

مقابل فولاد مثل بازی رفت انگیزه دارم

ناصری: دایی یک تنه مشکلات سایپا را به دوش می‌کشید/ مدیریت جدید قول‌هایی داده ولی هنوز پولی نگرفتیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۹۳۱

مدافع سایپا در مورد بازی با تیم سابقش در هفته بیست و یکم صحبت کرد.

عبدالله ناصری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سایپا اظهار داشت: خدا را شکر بعد از مشکلاتی که داشیتم چند روز است تمرینات خوب و منظمی داریم و با فراموشی اتفاقات گذشته و نتایجی که در هفته‌های اخیر گرفتیم خودمان را آماده بازی با فولاد می‌کنیم و به امید خدا می‌رویم برای 3 امتیاز بازی.

وی در مورد بازی با فولاد گفت: فولاد تیم خوبی است و از وقتی افشین قطبی به این تیم رفته شرایط متفاوتی پیدا کرده و چهره‌اش عوض شده است. آنها 2 بازی قبلی را هم نتیجه نگرفتند و انگیزه زیادی دارند مقابل ما 3 امتیاز را بگیرند و همین موضوع کارمان را سخت می‌کند.

مدافع سایپا در مورد تغییرات این تیم با مدیریت جدید عنوان کرد: ما مشکلاتی قبل از بازی با تراکتور داشتیم و ناراحت بودیم که چرا آقای دایی یک تنه مشکلات تیم را به دوش می‌کشد و تنهاست. مدیریت جدید که روی کار امده به ما قول‌هایی داده است و البته هنوز پولی نگرفتیم ولی قرار است پرداخت کنند و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

ناصری در مورد انگیزه‌های شخصی مقابل فولاد خاطرنشان کرد: فولاد تیم قبلی من بوده و انگیزه زیادی مقابل این تیم دارم. بازی رفت قسمت بود زحمت بچه‌ها را به نتیجه برسانم و فرصت گلزنی داشتم و استفاده کردم و اگر بتوانم باز هم گلزنی کنم انجام می‌دهم. مثل بازی رفت این بار هم انگیزه زیادی دارم.

وی در مورد اینکه در پست دفاع راست راحت‌تر است یا وینگر، گفت: برایم فرقی نمی‌کند و هرجا دایی صلاح بداند بازی می‌کنم و بستگی به تاکتیک‌های تیم دارد.

مدافع سایپا در پایان با اشاره به شروع رقابت‌های آسیایی و جای خالی سایپا عنوان کرد: واقعاً حیف شد و موقعیت خوبی را از دست دادیم. ما در مدت کمی 2 جام را از دست دادیم و هم از آسیا حذف شدیم هم از جام حذفی و اتفاق خوبی نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز