خبرگزاری کار ایران

دست از سر استقلال بردارید

جباری: الدوحیل تیمی نبود که بتواند استقلال را شکست دهد.

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۱۳۵

رییس کمیته پیشکسوتان استقلال به شدت از رفتارهای دوگانه کمیته انضباطی دلخور است.

به گزارش ایلنا،علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال به شدت از رفتارهای دوگانه کمیته انضباطی دلخور است و  معتقد است آنها می‌خواهند استقلال را نابود کنند.

با جباری در این مورد صحبت کردیم تا هم نظرش را جویا شویم و هم پیش‌بینی‌اش را از آینده استقلال بدانیم.

استقلال شکست تلخی را مقابل الدوحیل قطر تجربه کرد؟

روز، روز استقلال نبود و ما مستحق این شکست نبودیم. اشتباهات بازیکنان و عدم تمرکز آنها باعث شد که این شکست تلخ انجام بگیرد. من فکر می‌کنم الدوحیل تیمی نبود که بتواند استقلال را شکست دهد.

فکر می‌کنید استقلال بتواند از این گروه صعود کند؟

استقلال همیشه نشان داده که سخت‌ترین کارها را انجام می‌دهد. فرصت برای جبران همیشه وجود دارد و استقلال می‌تواند در بازی خانگی‌اش مقابل تماشاگران نتیجه را جبران کند.

گفتید که استقلال تمرکز نداشت. علت این امر را در چه می‌بینید؟

شما خودتان بهتر از هر کسی دیگر می‌دانید که کمیته انضباطی استقلال را بیچاره کرد. آنها بازی ملی داشتند و به جای اینکه روحیه تیم را بالا ببرند با حرکات‌شان تیم را تخریب کردند. کمیته انضباطی از قدیم و از زمانی که ما بازی می‌کردیم همیشه با استقلال مشکل داشت و به نوعی چوب لای چرخ این تیم می‌گذاشت. تو را به خدا وجدان داشته باشید و دست از سر استقلال بردارید. چرا همه حکم‌های‌تان علیه استقلال است. واقعا نمی‌دانم چرا اینها اینقدر با استقلال دشمنی دارند.

بازی هفته آینده استقلال و العین را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

استقلال دیگر حق اشتباه کردن ندارد باید این تیم را شکست دهد تا به صعود از این گروه امیدوار باشد. العین هم مانند استقلال در بازی اول زخم خورده است و این بهترین فرصت است که استقلال بتواند پیروزی را کسب کند.

استقلال فردا باید به مصاف نفت مسجدسلیمان برود.

شرایط این روزهای نفت مسجدسلیمان هم خوب نیست. نباید گول اتفاقات اخیر این تیم را بخوریم. درست است که آنها چند روز به تمرین می‌پردازند اما تیم‌های شهرستانی همیشه مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس پر از انگیزه هستند و استقلال باید حتما مقابل مسجدسلیمان به پیروزی برسد تا به جایگاهش در جدول سر و سامان بدهد.

عملکرد خارجی‌های استقلال را چطور دیدید؟

پاتوسی که تاکنون توانسته در هر بازی گلزنی کند، منشا هم با دوندگی‌هایی که داشته توانسته فضا را برای سایر بازیکنان در زمین فراهم کند. البته نباید از آن گل زیبای او مقابل فولاد به سادگی عبور کرد. ایسما هم کم‌کم به شرایط ایده‌آل بازمی‌گردد. من چند وقت پیش هم به شما گفتم این استقلال بهتر از این هم خواهد شد. فقط نیاز به کمی هماهنگی دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز