خبرگزاری کار ایران

پرسپولیسی‌ها دیدند قهرمان شدن در آسیا به همین راحتی‌ها هم نیست

جباری:وزیر ورزش طوری بازیکنان پرسپولیس را بغل می‌کرد که انگار مدیرعامل این تیم است

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۱۲۷

علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال از رفتارهای دوگانه وزیر ورزش در قبال این تیم حسابی دلخور و معتقد است کسانی در استقلال حضور دارند که در گذشته ریشه این تیم را زده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال از رفتارهای دوگانه وزیر ورزش در قبال این تیم حسابی دلخور و معتقد است کسانی در استقلال حضور دارند که در گذشته ریشه این تیم را زده‌اند با سلطان آبی‌ها در خصوص شرایط این روزهای استقلال دلخوری اش از وزیر و همچنین عملکرد بازیکنان خارجی هم‌کلام شدیم.

 

* شرایط استقلال در این روزها چطور است؟
شرایط استقلال بد نیست اما تا زمانی که این وزیر باشد این استقلال درست نمی‌شود. همه بسیج شده‌اند تا تیم استقلال را نابود کنند.این پروسه از گودرزی شروع شد و اکنون به سلطانی‌فر رسیده است. نمی‌دانم چرا وی مدام سرپرست باشگاه را عوض می‌کند.

 

* گویا دل خیلی پری داری؟
به نظر شما نباید داشته باشم. وزیر خودش را در فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان داد. یک طوری بازیکنان پرسپولیس را بغل می‌کرد که گویا وی مدیرعامل این تیم است. اگر به داد استقلال نرسند شرایط استقلال از این هم بدتر خواهد شد. من فکر می‌کنم وزیر بیشتر از هواداران پرسپولیس از قهرمان نشدن این تیم ناراحت بود. آن هم فکر می‌کنم به خاطر این بود که خیلی زحمت کشیدند اما تیم قهرمان نشد.

 

* فکر می‌کنید مشکل استقلال کجاست؟
استقلال باید یک مدیری در آن حضور داشته باشد که از جنس خود باشگاه باشد. چرا یک استقلالی را برای مدیرعاملی انتخاب نمی‌کنند. مگر این باشگاه پیشکسوت استقلالی ندارد. یکی باید آنجا حضور داشته باشد که دلش برای این تیم بسوزد.

 

* گزارشگر بازی فینال هم مدام اعلام می‌کرد پرسپولیس عنوان قهرمانی غرب آسیا را به دست آورده است.
یک نکته‌ای را بگویم و آن هم این است که اکثر گزارشگران فوتبال در ایران پرسپولیسی هستند. خیلی از هواداران استقلال پیام فرستادند و از گزارشگر بازی فینال انتقاد داشتند. ما به عنوان یک استقلالی دوست داشتیم جام در اینجا بماند اما نباید از افتخارات استقلال در آسیا چیزی گفته نشود. من فکر می‌کنم اگر کاشیما در بازی حمله را در دستور کار خود قرار می‌داد می‌توانست به پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گل هم بزند. تازه این تیم بازیکنان اصلی کاشیما نبودند. بازیکنان ثابت کسانی بودند که در جشن قهرمانی پیراهن آنها توسط بازیکنان نشان داده شد از حرف‌های سیدجلال هم تعجب کردم چگونه است که یک کاپیتان چنین حرف‌هایی را می‌زند اما به وی جایزه بازیکن اخلاق می‌دهند. خدا را شکر پرسپولیسی‌ها دیدند قهرمان شدن در آسیا به همین راحتی‌ها هم نیست.

 

* بازیکنان خارجی استقلال خیلی مورد انتقاد کارشناسان واقع شدند چه نظری در این باره دارید؟
ابتدا این موضوع را بگویم و آن هم این است که اکثر کسانی که در استقلال مشاور شده‌اند و مشورت به کسانی که در باشگاه حضور دارند می‌دهند کسانی هستند که در گذشته ریشه استقلال را می‌زدند اما نمی‌دانم چگونه الان به سمت‌های مختلف در استقلال فعالیت می‌کنند. جدیدا هم به شفر پیله کردند که وی نیاز به مربی دارد از اینکه شفر این بازیکنان خارجی را به استقلال غالب کرد شکی نیست در حالی مدیران فعلی از جذب بویان در گذشته عبرت نگرفتند و امسال هم این بازیکنانی را که می‌بینید به خدمت گرفتند نباید همه اتفاقات را گردن مدیرعامل قبلی انداخت در حالی که این بازیکنان در مدت فعلی به خدمت گرفته شدند به نظر من استقلال الان نیاز به بازیکن جدید دارد نه کمک مربی. مگر قرار است دستیار در زمین جای بازیکن بدود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز