خبرگزاری کار ایران

دیدار دکتر صالحی امیری با رئیس شورای المپیک آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۸۲۱

دکتر صالحی امیری با شیخ احمد الفهد الصباح رییس شورای المپیک آسیا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا،دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه سی و هشتمین دوره مجمع عمومی شورای المپیک آسیا در دیدار با شیخ احمد الفهد الصباح انتخاب مجدد وی را برای چهارسال دیگر در راس OCA   تبریک گفت و افزود: بابت انتخاب دکتر قراخانلو برای عضویت در آنوک و تجلیل از افشارزاده تشکر می کنم، این رفتار شما نشان دهنده همکاری و همراهی خوب شما با کمیته ملی المپیک ایران است، شما همواره نگاه خوبی نسبت به ورزش ایران داشتید و ورزش ایران هم بهترین همکاری را با شورای المپیک آسیا داشته است که امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد.
در ادامه رئیس کمیته ملی المپیک گزارشی از روند 14 ماه گذشته ارائه داد و گفت:بدون تردید این روند رو به رشد ورزش ایران در سالهای آینده ادامه داشته و امیدواریم شورای المپیک آسیا همچون گذشته حمایتهای لازم را از ورزش ما داشته باشد.
همچنین شیخ احمد الفهد الصباح ضمن قدردانی از تبریک صالحی امیری ابراز داشت: ورزش ایران همواره یکی از قدرتهای آسیا می باشد و انتخاب دکتر سجادی بعنوان سرپرست کاروان ایران انتخاب شایسته ای است چرا که وی فرد با تجربه و خوشنامی در ورزش آسیا است که امیدوارم با همراهی ایشان ایران بتواند در آسیا و المپیک ۲۰۲۰ جزو کشورهای موفق باشد.
 در خاتمه این دیدار دکتر صالحی امیری بحث میزبانی ایران از هیئت اجرایی OCA  را مطرح کرد که مقرر شد در سال ۲۰۱۹ در یکی از شهرهای تهران یا کیش برگزار شود که تاریخ آن بزودی مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز