خبرگزاری کار ایران

صالحی امیری: برای کسب کرسی‌های آسیایی و بین‌المللی با شورای المپیک به توافق رسیدیم/ موضوع دخالت سیاست در ورزش مطرح شد

کد خبر : ۶۱۷۹۸۴

رئیس کمیته ملی المپیک از خروجی نشست با رئیس OCA صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صالحی امیری در خصوص خروجی نشست مشترک با شیخ احمد اظهار داشت: از ایشان تشکر می‌کنم که دعوت ما را پذیرفت و به ایران آمد و در نشست‌هایی که با آقای جهانگیری، وزیر محترم ورزش، روئسای فدراسیون‌ها و... داشتیم به موارد مشترک زیادی رسیدیم و توافقات خوبی حاصل شد که ثمرات آن را از این پس در ورزش خواهیم دید.

وی افزود: صحبت‌هایی در مورد گسترش ورزش بانوان مطرح شد. ما در رقابت‌های اخیر جاکارتا نسبت به دوره قبل با حضور دو برابری بانوان مواجه بودیم و این اتفاق خوبی است و جای خوشحالی دارد. در نشست‌ با روئسای فدراسیون‌ها هم مشکلات آنها مطرح شد و در کل خروجی مثبتی داشت.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد کسب کرسی‌های آسیایی عنوان کرد: در مورد کرسی‌های بیشتر آسیایی و بین‌المللی صحبت کردیم و قول مساعدت داده شد و در دوره‌های بعد شاهد کرسی‌های بیشتری از ایران در این زمینه خواهیم بود.

صالحی امیری در مورد مسائل سیاسی در ورزش که خطر تعلیق برای برخی رشته‌ها را به همراه دارد هم خاطرنشان کرد: در مورد این موضوع هم صحبت شد و هروقت خروجی آن شکل عملی به خود گرفت می‌شود در موردش صحبت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز