خبرگزاری کار ایران

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان

پرویز هادی به مدال طلا دست یافت

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۵۰۹

کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم کشورمان در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان به مدال طلا دست یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان که جزء مسابقات رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود روزهای 9 تا 12 اسفندماه شهر روسه برگزار شد و در پایان تیم این که با 4 نماینده در این مسابقات شرکت کرده بود توسط حسن یزدانی و پرویز هادی در اوزان 86 و 125 کیلوگرم صاحب مدال طلا و رضا یزدانی در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی در دور نخست میچائیل کوسوی از آمریکا را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل ژی وی دنگ از چین با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. هادی در این مرحله  نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را با نتیجه 5 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله نیز مقابل دانیل لیگتی از مجارستان با نتیجه 13 بر 8 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. هادی در دیدار فینال الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین را با نتیجه 6 بر 4 مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز