خبرگزاری کار ایران

حمیداوی: سر شهرستانی ها را راحت می برند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۵۶۹

مالک پدیده گفت: اینکه از لیگ کنار برویم البته حرف بزرگی است ولی حتما پیگیری و برخورد می کنیم.

حمیداوی مالک تیم پدیده شهر خودرو در حاشیه دیدار این تیم مقابل پیکان گفت: ما تقریبا در تعطیلات پنجاه روزه نیم فصل انتقال تیم را انجام دادیم و تیم را در دست گرفتیم. به لطف خدا امروز مشکل مالی نداریم. خوشبختانه بالای 50 درصد به بازیکنان پرداخت شده است. ضمن اینکه از قبل حدود 40 بدهی به بازیکنان داشتیم که تمام آنها پرداخت شده و بدهی معوق نداریم. شاید تنها تیمی باشیم که در این حد پرداختی داریم. خوشبختانه با بازیکنانی مثل قاضی، حاتمی، حقیقی، عباسیان و ... تسویه حساب کردیم.

 

او در ادامه گفت: شما بهتر می دانید شرایطی را که سازمان لیگ ایجاد می کند و سختی هایی که بر تیم غالب می شود. حتما می دانید که جدول مسابقات آسیایی حداقل از 2 ماه پیش مشخص شده بوده اما چند روز پیش به ما اطلاع می دهند که بازی با ذوب آهن کنسل می شود. اول یک خبری را انتشار می دهند و منتظر واکنش آن می مانند. متاسفانه فقط فشار اینکه بازی با ذوب کنسل شود، فقط روی تیم ما است چون 2 بازی متوالی باید خارج از خانه انجام دهیم.


مالک پدیده درباره تهدیدهای یحیی گل محمدی خطاب به مسئولان سازمان لیگ اظهار داشت: اینکه از لیگ کنار برویم البته حرف بزرگی است ولی حتما پیگیری و برخورد می کنیم. ما در هفته های گذشته مورد دیگری هم داشتیم. بعد از اینکه دوشنبه با پرسپولیس بازی کردیم، دیدار بعدی ما جمعه بود و دیدار پرسپولیس شنبه! همه می دانند که سرخابی ها سوگلی هستند و سر شهرستانی ها را راحت می برند.

 

حمیداوی در پایان در مورد پرداختی سازمان لیگ به باشگاه پدیده برای تبلیغات محیطی گفت: فکر می کنم در نیم فصل اول مبلغی در حدود 150 میلیون تومان را به ما پرداخت کرده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز