خبرگزاری کار ایران

روز سخت برای انصاری و مهدیزاده

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۴۴۲

دو بازیکن جابجا شده میان سپاهان و تراکتور امروز شانس حضور در ترکیب اصلی را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران دو تیم سپاهان و تراکتورسازی اقدام به جابجایی 2 بازیکن خود کردند و آنها را با یکدیگر معاوضه کردند.

ساسان انصاریف مهاجم سپاهان تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و به تراکتورسازی پیوست و در عوض محمدرضا مهدیزاده، مدافع تراکتورسازان راهی اصفهان شد تا با پیوستن به سپاهان بار دیگر شاگرد قلعه‌نویی شود.

این دو بازیکن در نیم فصل دوم تا کنون فرصت بازی در ترکیب اصلی و اولیه تیم‌هایشان را نداشتند. انصاری بعضاً به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و مهدیزاده هم در ترافیک خط دفاع سپاهان فرصت حضور پیدا نکرده است ولی اتفاقات خاص پیش از بازی امروز به آنها شانس حضور در ترکیب اولیه را داده است.

تراکتورسازی در این دیدار دژاگه را در اختیار ندارد و طبق گفته جرج لیکنز در نشست خبری، گزینه محتمل جانشینی او ساسان انصاری است و اولین حضورش در ترکیب اصلی اگر مصادف با تقابل با تیم سابقش باشد اتفاق جالبی است.

از سوی دیگر محمدرضا مهدیزاده هم با توجه به محرومیت سعید آقایی،‌ مدافع چپ اصلی سپاهان در این دیدار شانس بازی دارد و او هم ممکن است اولین بازی خود در لباس سپاهان را با تیم سابقش تجربه کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز