خبرگزاری کار ایران

شروع ساسان با تراکتور مقابل تیم سابقش

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۶۵۰

با محرومیت اشکان دژاگه مقابل سپاهان، محتمل‌ترین گزینه جانشینی او در ترکیب تراکتور ساسان انصاری است

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از نقل و انتقالات پر سرو صدای نیم فصل فوتبال ایران، جدایی ساسان انصاری از سپاهان و پیوستنش به تراکتورسازی بود.

انصاری که به دلیل بازی در پست غیر تخصصی وینگر در سپاهان به نظر می‌رسید از شرایط خود ناراضی است، در تصمیمی ریسکی تیم پر مهره و پر ستاره تراکتور را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد.

با وجود گذشت چند هفته از نیم فصل دوم، انصاری در ترکیب اصلی تراکتور هنوز جایی برای خودش پیدا نکرده و بیشتر به عنوان یک مهره تعویضی وارد زمین می‌شود چرا که سیستم مورد نظر جورج لیکنز 1-3-2-4 است و تنها یک مهاجم به زمین می‌فرستد و گزینه اول او هم استوکس است.

با این وجود در دیدار حساس هفته بیستم مقابل سپاهان، تراکتورسازی اشکان دژاگه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و به نظر می‌رسد ‌محتمل‌ترین گزینه برای ورود به ترکیب ساسان باشد.

ساسان با توجه به سابقه حضورش در پست وینگر راست می‌تواند جانشین دژاگه شود و از طرفی ممکن است حتی نبود اشکان و البته نتیجه نگرفتن در دیدار های اخیر، لیکنز تصمیم به تغییر سیستم بگیرد و با 2 مهاجم به میدان برود.

باید دید ساسان انصاری در بازی با تیم سابقش اولین حضور در ترکیب اصلی را تجربه می‌کند و یا سرمربی بلژیکی سراغ سایر گزینه‌ها می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز