خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: نمی‌توانیم ماشینی بازی کنیم / امیدوارم هر چه زودتر پول را پرداخت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۳۷۲

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ یک بازی خوب و یک بازی ممکن است بد باشیم. نمی‌توانیم که ماشینی بازی کنیم. بله درست است چند بازی آن طور که باید و شاید نبودیم.

به گزارش ایلنا، عالیشاه در پایان مسابقه مقابل صنعت نفت آبادن به خبرنگاران گفت: سه امتیاز مهمی بود به خصوص اینکه مسابقه در زمین خودمان برگزار می‌شد و در رسیدن ما به صدر جدول تأثیر داشت. خوشبختانه به آن رسیدیم.

او درباره موقعیت‌هایی که در این بازی خراب شد، گفت: هیچ کدام از بازیکنان که از روز قصد و عمد موقعیت‌ها را خراب نمی‌کنند. مطمئنا همه تلاش می‌کنند مثمر ثمر باشند. در بعضی از بازی‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد که امیدوارم بهتر شویم.

هافبک پرسپولیس درباره درگیری‌ای که در پایان مسابقه بین بازیکنان رخ داد، افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: من چیزی ندیدم.

عالیشاه در این باره که گفته می‌شود با وجود امتیازگیری اما پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند، گفت: فوتبال همین است. یک بازی خوب و یک بازی ممکن است بد باشیم. نمی‌توانیم که ماشینی بازی کنیم. بله درست است چند بازی آن طور که باید و شاید نبودیم.

او درباره رویارویی با پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حضور هواداران در این دیدار خیلی مهم است و می‌تواند روی تلاش و انگیزه بازیکنان تأثیر زیادی داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره فشردگی بازی‌های لیگ عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به هر حال این موضوع روی کیفیت بازی‌ها و عملکرد بازیکنان تأثیرگذار است، اما برنامه‌ریزی شده و کاری نمی‌توانیم بکنیم اما امیدواریم حضور هواداران به ما برای ارائه بازی بهتر کمک کند.

عالیشاه در خصوص پرداخت قسمتی از قراردادهای بازیکنان عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ما هم گفته‌اند امروز و فردا درصدی پرداخت می‌شود که امیدواریم زودتر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز