خبرگزاری کار ایران

بازگشت رییس به رئال مادرید؛ سلام کاپیتان

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۰۷۴

رئال‌مادرید در بازی امشب مقابل بارسلونا نه‌تنها از بازگشت کاپیتانش استقبال می‌کند بلکه حضور دوباره کسی را جشن می‌گیرد که نماد ارزش‌های باشگاه و برای رسیدن به فینال جام حذفی اسپانیا تعیین‌کننده است. او کسی نیست جز سرخیو راموس.

به گزارش ایلنا، بازگشت او در زمان مناسبی است چون با وجود آنکه برنده شد، شکنندگی دفاعی رئال در بازی لوانته به چشم آمد. مادرید همچنین جای خالی خلاقیت راموس را احساس کرد وقتی پرس از جلوی لوانته برای هافبک‌های رئال دردسر درست کرد؛ خبری از پاس‌های اریب فضاساز راموس هم نبود. راموس قبل از کارت قرمز 28 بهمن مقابل خیرونا کاملا روی فرم بود. او با فاصله بهترین بازیکن رئال در برد خارج از خانه مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان بود. این یک اتفاق نبود چون راموس بارها در این فصل مثل یک ستاره بازی کرده است. بازی با خیرونا اما همه چیز را به‌هم ریخت. راموس مرتکب پنالتی شد که کاتالان‌ها را به بازی برگرداند، بعد اخراج شد و بازی لوانته را از دست داد. این بازیکن 32ساله می‌دانست با همان کارت زرد بازی لوانته را از دست می‌دهد و به بازی بارسلونا می‌رسد.

حالا اگر رئال‌مادرید بخواهد بر بارسلونا غلبه کند و در فینال جام حذفی به مصاف برنده بازی والنسیا و رئال‌بتیس برود، راموس نباید در بازی امشب کارت بگیرد اما این ریسک ذره‌ای روی عملکرد او تاثیر نمی‌گذارد چون کاپیتان رئال از اهمیت ال‌کلاسیکو به‌خوبی آگاه است و می‌داند این بازی جای کم‌کاری و احتیاط نیست.

راموس می‌داند شانس واقعی رئال‌مادرید در این فصل در جام حذفی و لیگ قهرمانان است هرچند امید دارد بازی شنبه لالیگا مقابل بارسلونا نقطه عطفی در لیگ باشد. سخت است اما غیرممکن نه. او این فصل طعم قهرمانی را چشیده و در امارات، جام جهانی باشگاه‌ها را بالای سر برده. راموس مصمم است در ویامارین بتواند قهرمانی جام حذفی را جشن بگیرد.

منبع منبع: مارکا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز