خبرگزاری کار ایران

شجاعیان: به روند قبل از مصدومیت نزدیک شده ام / شفر صلاح بداند در ترکیب اصلی قرار می گیرم

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۴۸۰

بازیکن تیم استقلال بعد از مسابقه ذوب آهن گفت: بازیکنان در تیم با هم رقابت دارند و انگیزه زیادی هم بین بازیکنان وجود دارد همین رقابت باعث شده که تیم ما روز به روز بهتر بازی کند.

به گزارش ایلنا، داریوش شجاعیان پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران، گفت: بازی خوبی بود و پیروز شدیم و سه امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم. 

وی در مورد اینکه بعد از مصدومیت آمادگی کامل برای این مسابقه دارد یا نه، گفت: خدا را شکر روز به روز به روند قبلی‌ام نزدیک می‌شوم، کادر فنی و مربیان هم تلاش می‌کنند که من به روند قبلی‌ام برگردم، هر وقت صلاح بدانند در ترکیب اصلی قرار می‌گیرم و هر وقت هم صلاح بدانند نیمکت‌نشین می‌شوم، چه یک دقیقه، چه 90 دقیقه سعی می‌کنم که برای استقلال مفید باشم. مهم بازی کردن من نیست مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه بازی کردن در استقلال سخت شده است، گفت: بازیکنان در تیم با هم رقابت دارند و انگیزه زیادی هم بین بازیکنان وجود دارد همین رقابت باعث شده که تیم ما روز به روز بهتر بازی کند. 

شجاعیان در مورد اینکه فاصله استقلال با پرسپولیس به 4 امتیاز رسیده گفت: مطمئناً ما امید داریم و همانطور که هواداران ما امیدوارند خودمان هم برای موفقیت امیدواریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز