خبرگزاری کار ایران

دژاگه: این زمین جای بازی کردن نیست / با اولین خطا کارت زرد گرفتم و محروم شدم

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۴۶۴

بازیکن تیم تراکتور گفت: تیم‌هایی مثل تراکتورسازی می‌خواهند فوتبال زیبا بازی کنند، اما در این زمین‌ها امکانش نیست. واقعاً زمین افتضاح بود و نمی‌شد بهتر از این بازی کرد.

به گزارش ایلنا، اشکان دژاگه بعد از تساوی بدون گل تراکتورسازی و سایپا در حضور خبرنگاران گفت: بازی آن‌طور که باید خوب نبود و دلیلش هم کیفیت بد زمین اینجا بود. از زمانی که به ایران آمده‌ام این بدترین زمینی بود که تا به حال در آن فوتبال بازی کرده بودم. تیم‌هایی مثل تراکتورسازی می‌خواهند فوتبال زیبا بازی کنند، اما در این زمین‌ها امکانش نیست. واقعاً زمین افتضاح بود و نمی‌شد بهتر از این بازی کرد.

دژاگه در پاسخ به این سؤال که چرا از داور کارت زرد گرفت تا دیدار آینده تیمش با سپاهان را از دست بدهد، یادآور شد: فکر نمی‌کنم خطایم آن‌طور بود که داور کارت زرد نشان دهد. تازه اولین خطایم بود که داور کارت داد.

وی درباره اعتصاب بازیکنان سایپا قبل از این بازی و اینکه چرا فقط در فوتبال ما این اتفاقات رخ می‌دهد، عنوان کرد: این مسئله مربوط به تیم سایپاست و من بازیکن تراکتورسازی هستم. ضمن اینکه در همه جای دنیا چنین اتفاقاتی برای تیم‌ها پیش می‌آید. من فقط می‌توانم امیدوار باشم که در فوتبال کشورمان شاهد این مسائل نباشیم و پیشرفت کنیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان راجع به اینکه چرا تیمش فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را راحت از دست داد، خاطرنشان کرد: ما تلاش زیادی کردیم که برنده باشیم. حتی از حریف‌مان برتر بودیم، اما با این وضعیت بد زمین نمی‌شد بهتر بازی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز