خبرگزاری کار ایران

آزمون: از رفتار هواداران حس خوبی داشتم / کارشناس فوتبال نیستم

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۳۰۶

مهاجم ایرانی زنیت می گوید من کارشناس فوتبال نیستم، من فقط یک پسر جوان هستم که فقط دوست دارم فوتبال بازی کنم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت زنیت، در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، زنیت روسیه موفق شد با درخشش سردار آزمون، مهاجم ایرانی خود با نتیجه 3-0 فنرباغچه ترکیه را شکست بدهد و راهی مرحله بعد شود.  آزمون که ستاره درخشان این مسابقه بود، گفت:

 با این تیم خوب و هواداران خوب، بازیکن جدید برای بازی اول صد درصد انرژی خاصی دارد و بازی کردن در چنین شرایطی، احساس خاصی دارد. افتخار می کنم که با حمایت هواداران زنیت، بهترین کادر فنی و بهترین هم تیمی ها فوتبال بازی می کنم.

نظرتان در مورد حمایت فوق العاده هواداران زنیت قبل از بازی چیست و آیا چنین جوی را قبلا دیده بودی؟ 

تاکنون جو هواداران زنیت را این گونه ندیده بودم اما حمایت آن ها امروز عالی بود. حمایت هواداران قطعا به تمام بازیکنان انرژی می دهد. ما از حمایت یکی از بهترین هواداران روسیه برخوردار هستیم و از آن ها بابت حمایتشان تشکر می کنم.

چرا بازی رفت و برگشت با هم تفاوت داشتند و زنیت در بازی رفت برابر فنرباحچه، نتوانست همانند امروز خوب کار کند؟ 

من کارشناس فوتبال نیستم، من فقط یک پسر جوان هستم که فقط دوست دارم فوتبال بازی کنم. در این خصوص، باید کادرفنی نظر بدهد اما چیزی که می دانم این است که کادرفنی زنیت، فنرباغچه را به خوبی آنالیز کرده بود. به هرحال بهتر است کارشناسان در این مورد نظر بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز