خبرگزاری کار ایران

ادامه حضور دنی آلوز در پاریسن ژرمن

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۲۲۴

ستاره سابق بارسلونا در صورت توافق با سران پاریسی قرارداد خود را بار دیگر تمدید خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، دنی آلوز دفاع راست برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که یکی از مهره‌های کلیدی تیم تحت هدایت توماس توخل در این فصل از رقابت‌های داخلی و اروپایی بوده است، مذاکراتش را با آنترو انریکه مدیر ورزشی PSG برای تمدید قرارداد آغاز کرده و ناصر الخلیفی، رییس قطری باشگاه هم از این موضوع مطلع است. 

باشگاه از عملکرد بازیکن سابق بارسلونا راضی است و به همین دلیل در نظر دارد که قرارداد او را تمدید کند. طبق گزارش UOL اسپورته برزیل، آلوز همراه با مدیربرنامه‌هایش دینورا سانت آنا، قرار است این هفته جلسه‌ای با آنترو داشته باشند تا درباره شروط جدید برای تمدید قرارداد مذاکره کنند. مدافع سابق بارسلونا تابستان سال 2017 بعد از سپری کردن یک فصل جنجالی در یوونتوس، با قراردادی دو ساله به پاریسی‌ها پیوست و 6 ماه دیگر با این تیم قرارداد دارد. 

گفته می‌شود PSG قصد دارد قرارداد آلوز را یکساله تمدید کند. طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی، خوب بودن رابطه میان آلوز و توماس توخل و الخلیفی، در تصمیم او برای ماندن در پارک دپرنس تأثیرگذار بوده است و سبب شده که او با وجود داشتن پیشنهادهایی برای بازگشت به فوتبال برزیل، تصمیم به ماندن در پایتخت فرانسه بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز