خبرگزاری کار ایران

وطنخواه: سازمان لیگ با تیم ما مثل بیگانگان رفتار می کند/کسب چنین نتایجی برای ما رویا بود/ با حمایت هواداران، تیر مغرضان به سنگ خورد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۴۸

مدیر عامل باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: در روزهایی که برخی تیم های خاص با استفاده از رانت های مختلف کار خود را پیش می برند ، باید قدردان نتایج خوب کسب شده توسط اعضا تیم پدیده شهرخودرو باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو ،جواد وطنخواه اظهار کرد: متاسفانه بعد از اینکه مقابل تیم پرسپولیس در ضربات پنالتی از گردونه جام حذفی کنار رفتیم، عده ای با غرض ورزی خاصی به دنبال زیر سوال بردن تیم پدیده شهر خودرو بودند.

وی ادامه داد: کسانی که شرایط تیم ما را در حال حاضر مورد نقد غیر منصفانه قرار می دهند، مشخص است که به دنبال هدفی خاص هستند. فکر می‌کنم علاقه‌مندان واقعی فوتبال به خوبی به یاد دارند که در سال‌های گذشته پدیده ، همواره برای بقا می‌جنگید هر چند بازیکنان خوبی داشتیم اما همواره در استرس نیفتادن بودیم و امسال فقط در دور برگشت به اندازه پایان فصل تمام دوره های حضورمان امتیاز به دست آوردیم، آن هم با ترکیبی از بازیکنان جوان که غالب آنها بومی هستند و البته استفاده از نفرات با تجربه تر.

کسب چنین نتایجی، رویا بود

مدیرعامل باشگاه پدیده شهر خودرو با تمجید از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم در طول مسابقات لیگ برتر و جام حذفی گفت: در تیم ما همه بازیکنان ستاره هستند، این همان تیمی است که در ابتدای فصل کسی تصور نمی کرد با آن شرایط بتواند چنین نتایجی را کسب کند، اما با درایت کادر فنی و در راس آن یحیی گل محمدی، سرمربی تیم، توانستیم فعل خواستن را صرف کنیم و حالا این تیم در بین ۳ تیم برتر لیگ قرار دارد و این کار بسیار بزرگی است.

وی ادامه داد: آن قدر خوب نتیجه گرفتیم که حالا توقعات هم از تیم ما بالا رفته و حتی وقتی مقابل تیم تا دندان مسلح و پرمهره پرسپولیس در 120 دقیقه به تساوی می‌رسیم و در ضربات پنالتی حذف می‌شویم، سیل انتقادات به سمت تیم می آید.

وطنخواه تصریح کرد: در روزهایی که تیم فوتبال پدیده شهر خودرو با بالاترین حد از همدلی مجموعه مدیریتی، کادر فنی، بازیکنان، مدیران استان و هوادارانش قرار دارد و در تلاش است تا با کسب نتایج خوب در دور برگشت لیگ برتر فصل بسیار خوبش را به پایان برساند، عده ای که سال های قبل نیز تحرکات آنها بر خلاف منافع باشگاه مشخص بود، آخرین راهبرد خود را در استفاده از روش‌های منسوخ حاشیه سازی یافته اند و در پی تضعیف نماینده خراسان در لیگ برتر هستند.

با حمایت هواداران، تیر مغرضان به سنگ خورد

مدیر عامل باشگاه پدیده شهر خودرو ادامه داد: سال‌ها با مشکلات ریز و درشتی روبرو بودیم و همیشه برخی افراد مغرض به دنبال ایجاد خلل در روند تیم بوده‌اند، اما بدون توجه به آنها کار خودمان را انجام دادیم و با حمایت همیشگی و به موقع هواداران واقعی پدیده شهرخودرو، تیر آنها نیز به سنگ خورده است. 

وی اظهار کرد: در هفته های گذشته با تغییر مالکیت باشگاه و حضور فرهاد حمیداوی به عنوان ناجی باشگاه شرایطمان به کلی فرق کرد و حالا با برنامه ریزی دقیق‌تری کارمان را پیش می بریم، اما واقعیت این است که برخی اتفاقات در خارج از مستطیل سبز فوتبال رقم می‌خورد و حالا که تیم با نتایج درخشانش توانسته در بین بالانشینان لیگ قرار بگیرد ، به دنبال ضربه زدن به ما هستند.

سازمان لیگ باید عادل باشد

وطنخواه با انتقاد از سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: همیشه این سوال برایمان وجود دارد، چرا سازمان لیگی که باید به همه تیم های حاضر در لیگ به یک چشم نگاه کند برای برخی تیم های خاص شرایط ویژه ای را ایجاد می‌کند، اما با تیم هایی مثل پدیده شهر خودرو مثل بیگانان رفتار می‌کند.

وی ادامه داد: اگر به برنامه‌ریزی هفته های ابتدایی دور برگشت لیگ برتر نگاهی بیندازید، کاملا متوجه می شوید سازمان لیگ برای تیم های خاص فرق قائل می شود و این از روح فوتبال خارج است. مگر می شود تیم ما در فاصله ۱۶ روز ۵ مسابقه انجام دهد وبرخی تیم ها ۳یا ۴ بازی انجام دهند. چطور با در خواست تعویق بازی‌های برخی تیم ها به راحتی موافقت می شود، اما با درخواست تعویق بازی ما مخالفت می‌کنند!

متحد تر از قبل به مسیرمان ادامه می دهیم

مدیر عامل باشگاه پدیده شهر خودرو اظهار کرد: با همه این اتفاقات بازهم تلاش می کنیم و می دانیم که تمامی اعضا باشگاه از بازیکنان و کادر فنی تا سایر عوامل تا همین جا نیز از خود گذشتگی کرده اند و از این پس نیز برای شادی دل مردم خراسان و مشهد بازهم به نتایج خوبمان ادامه خواهیم داد و به حواشی کاری نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز