خبرگزاری کار ایران

سرمربی قشقایی: دست و پا بسته نبودیم روی ضربه ایستگاهی باختیم / بازیکنانم جوان هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۵۶

سرمربی تیم قشقایی شیراز می گوید حقیقت این است که ما تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم و با برنامه بازی کردیم و فقط روی دو ایستگاهی غافلگیر شدیم؛ تیم ما جوان است و متاسفانه بازی را بعد از گل دوم کنترل نکردیم.

به گزارش ایلنا،  محمدمهدی فروردین سرمربی قشقایی شیراز  بعد از بازی مس در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا به روح مهدی محمدی صلوات می‌فرستم و امیدوارم خانواده ایشان مورد محبت باشگاه مس قرار داشته باشند. به تیم پر مهره مس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم اما نتیجه قابل هضمی برای ما نبود. این نتیجه شاید برای کسی که بازی را ندیده، گویای ضعف ما باشد اما حقیقت این است که ما تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم و با برنامه بازی کردیم و فقط روی دو ایستگاهی غافلگیر شدیم؛ تیم ما جوان است و متاسفانه بازی را بعد از گل دوم کنترل نکردیم.

وی ادامه داد: اتفاق امروز در شایستگی ما نبود. به لحاظ فنی بازنده نبودیم و یک بازی در فوتبال چنین می‌شود و امیدوار به ادامه فصل هستیم. چلسی هم از منچسترسیتی شش گل خورد اما آیا عیارش مورد سنجش قرار گرفت. میانگین سنی بازیکنان قشقایی 24 سال است و به دلیل جوانی بازیکنان، بعد از خوردن گل‌ها شیرازه تیممان از هم پاشید.

سرمربی قشقایی در خصوص اینکه به نظر می‌رسید تیمش بعد از دریافت گل اول با فروپاشی روانی روبرو شد، گفت: بر خلاف جریان بازی گل خوردیم و استقامت روانی در تیم ما پایین آمد. البته نباید از ضربه استادانه بازیکن مس (پورمحمد) غافل شد و باید تبریک بگویم به بازیکن مس. امیدوارم مسئولان فوتبال به لیگ یک توجه کنند چون بازیکنان با کیفیتی در این لیگ حضور دارند.

فروردین گفت: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم تلاش کنید تا گل‌ها جبران شود اما در ابتدای نیمه دوم گل خوردیم و نا امید شدیم. با این حال خوشحالم که بازیکنانم با داور یا بازیکن حریف درگیر نشدند و معمولا تیمی که گل‌های زیادی خورده عصبی می‌شود اما نباید فقط نتیجه را ببینیم چون بازی جوانمردانه رعایت شد.

وی در پایان با بیان اینکه مس امکانات بسیار خوبی برای لیگ برتری شدن در اختیار دارد تصریح کرد: به مدیران مس توصیه می‌کنم که از سرمایه‌های کرمانی استفاده کنند و از آن‌ها غافل نشوند. قطعا آنها می‌توانند گوشه‌ای از این گلیم را بگیرند؛ آقای احمد نخعی، آقای نامجو و حتی فرزاد حسینخانی که دیگر باید رفته رفته او را یک سرمربی دانست؛ هرچند که هنوز هم بازیکن ارزشمندی است. من نمک کرمان را خوردم و دوست دارم به روزهای اوجش برسد که آسیایی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز