خبرگزاری کار ایران

پایان هفدهمین دوره مسابقات شطرنج کاسپین کاپ/ عنوان قهرمانی به مصدق پور رسید

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۳۶

هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی کاسپین کاپ با قهرمانی مصدق پور در بخش استادی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، پرونده هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللى کاسپین کاپ عصر امروز برگزار و نفرات برتر در ٥ جدول این مسابقات معرفى شدند.

در رده بندی پایانی بخش استادی جام کاسپین مسعود مصدق پور با کسب 7 امتیاز عنوان قهرمانى را به خود اختصاص داد. پس از وى عنوان نایب قهرمانی به "ویتالی برنادسکی" از اوکراین و عنوان سومی به "کارن گریگوریان" از ارمنستان رسید.

در رده بندی پایانی بخش ریتینگ زیر 2100، قهرمانی به علیرضا مبارک نژاد رسید و  مانی جاهدی و مجتبی صفری اسکندری عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

در رده بندی پایانی بخش ریتینگ زیر 1800، اتابک اسدی، ماهان کرمی و آریا قائنی اول تا سوم شدند.

در رده بندی پایانی بخش زیر 14 سال، عناوین اول تا سوم به هیراد صابری، محمد حسین قنبرعلی فرزاد و پرهام نوروزی چناری رسید.

در رده بندی پایانی بخش بانوان هم خاتون باقیروا قهرمان شد، عنوان نایب قهرمانی به پروا بهزاد نظیف رسید و نازنین مبرهنی در جایگاه سوم ایستاد.

مهندس مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج امروز با حضور در منطقه آزاد انزلى علاوه بر بازدید از مسابقات کاسپین در مراسم اختتامیه این رقابت ها حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز