خبرگزاری کار ایران

منشا اگر در اختیار تیم باشد به درد استقلال می‌خورد

نوری: به پارس‌جنوبی فضا بدهند دردسرساز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۱۳۱

محمد نوری پیشکسوت تیم استقلال معتقد است شفر 80 تا 90 درصد ترکیب اصلی‌اش را به دست آورده اما باید جناح چپ تیمش را ترمیم کند

به گزارش ایلنا، محمد نوری پیشکسوت تیم استقلال معتقد است شفر 80 تا 90 درصد ترکیب اصلی‌اش را به دست آورده اما باید جناح چپ تیمش را ترمیم کند چون آبی‌پوشان تهرانی در بازی با تراکتورسازی هم از همین جناح لطمه خوردند و بازی را باختند. از نظر او استقلال فاصله زیادی با صدر جدول ندارد و اگر بتواند در 4،3 بازی آینده پیروز شود، می‌تواند خودش را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی مطرح کند.

بازی استقلال و تراکتورسازی در تبریز چطور بود؟

فکر می‌کنم استقلال از حاشیه‌هایی که قبل از بازی درست شد یک مقدار ضربه خورد و این حواشی در کار تیم تاثیر داشت. در تبریز و با حضور آن همه هوادار کار استقلال سخت بود ضمن اینکه خط میانی استقلال صلابت و قدرت بازی‌های قبل را نداشت و خط میانی تراکتورسازی به خصوص اشکان دژآگه خوب کار کرد. البته دژآگه حاشیه‌هایی هم درست کرد چون حرفه‌ای است و در اروپا بازی کرده و این مسایل را خوب بلد است و گل خوبی هم زد. استقلال شرایط خوبی در این بازی نداشت و پوشش‌های خوبی نداشتند و ضریب اشتباهات بازیکنان بالا بود اما می‌توانست بازی مساوی شود چون خطری روی دروازه‌ها نبود اما آنها از تجربه‌شان استفاده کردند و بازی را بردند.

چرا ترکیب استقلال این‌قدر عوض می‌شود؟

هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و تفکرات سرمربی و کادر فنی ترکیب تیم را براساس حریف مشخص می‌کند. ممکن است در تمرین یکسری از بازیکنان خوب نباشند و مربی مجبور شود دست به ترکیب تیمش بزند. به نظر من شفر 80 تا 90 درصد ترکیب اصلی‌اش را به دست آورده است اما جناح چپ استقلال باید ترمیم شود چون در این جناح تغییر و تحول زیاد است. زکی‌پور جوان است و تلاش خودش را می‌کند اما تجربه کافی ندارد و در بازی با تراکتورسازی هم دیدیم که برگشت نداشت و گل خوردیم. در کل استقلال نفرات خوبی دارد اما خارجی‌ها یک مقدار هماهنگ نیستند و هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌اند چون دیر به تیم اضافه شدند اما با آمادگی و هماهنگی بیشتر می‌توانند به تیم کمک کنند. استقلال بازی‌های سختی در لیگ و آسیا دارد و باید زودتر به آمادگی و هماهنگی لازم برسد.

گادوین منشا را خرید خوبی برای استقلال می‌دانید؟

منشا از نظر فنی بازیکن خوبی بود و 80 درصد در رسیدن پرسپولیس به فینال آسیا تاثیر داشت چون واقعا به لحاظ فنی خوب کار کرد و فکر می‌کنم یک مقدار حاشیه داشت که پرسپولیسی‌ها او را نخواستند. منشا اگر در اختیار تیم باشد و با بچه‌ها هماهنگ شود به‌ درد استقلال می‌خورد و می‌تواند به تیم کمک کند.

حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال را چطور می‌بینید؟

به هرحال فرهاد مجیدی جزو بهترین‌های تاریخ استقلال است و محبوب است. فرهاد چندین سال کاپیتان استقلال بوده و هواداران واقعا دوستش دارند و حضورش در کادر فنی استقلال را به فال نیک می‌گیریم. فرهاد آمده و کار مربیگری‌اش را شروع کرده تا روزی خودش سرمربی شود و حضورش خیلی خوب است و می‌تواند کمک کند. همین که هواداران دوستش دارند یک نکته مثبت است و فرصت خوبی برای کسب تجربه است.

فرهاد مجیدی به لحاظ فنی هم می‌تواند به استقلال کمک کند؟

همه که از اول به لحاظ فنی خوب نبودند و نفر اول نبودند. امیر قلعه‌نویی کنار حجازی و مظلومی کنار پورحیدری کار خودشان را شروع و تجربه کسب کردند و سرمربی‌های خوبی شدند. فرهاد هم هوش خوبی دارد و می‌تواند در مربیگری موفق شود. ما دوست داریم فرهاد موفق شود چون استقلال موفق می‌شود.

چه تصوری از بازی استقلال و پارس‌جنوبی جم دارید؟

بازی پارس جنوبی را مقابل نساجی دیدم و تیم خوب و جوان و هماهنگی دارند. پارس‌جنوبی بازیکنان جوان و هماهنگی دارند

و تقریبا در یک سطح هستند و به نظر من تیم ساده‌ای نیست و اگر به آنها فضا بدهند دردسرساز می‌شوند. بازی راحتی برای استقلال نیست چون پارس‌جنوبی در بازی قبلی خودش 3 امتیاز را گرفته و از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی هستند و استقلال باید حواسش را جمع کند و نقاط ضعف و قوت آنها را به خوبی آنالیز کند و با شناخت کامل به مصاف این تیم برود تا نتیجه بگیرد.

پارس‌جنوبی در آزادی شانس برد دارد؟

نیم‌فصل دوم همه تیم‌ها هماهنگ هستند و برای امتیاز می‌آیند همچنین همه تیم‌ها سخت هستند. پارس جنوبی شانس برد دارد اما شانس برد استقلال بیشتر است چون اگر این بازی را نبرد و 3 امتیاز را نگیرد، فاصله‌اش با صدر جدول زیاد می‌شود و از کورس قهرمانی عقب می‌افتد. همه بازی‌ها در حال حاضر سخت است و دوست داریم استقلال در آزادی این بازی را ببرد و 3 امتیاز را بگیرد.

استقلال می‌تواند در جمع مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر قرار بگیرد؟

استقلال در حال حاضر چند بازی بسیار مهم در پیش دارد و دیگر نباید امتیاز از دست بدهد  اگر این 3، 4 بازی را ببرد، می‌تواند برای قهرمانی بجنگد چون فاصله استقلال با صدر جدول هنوز زیاد نیست و این فاصله قابل جبران است و اگر در این چند بازی برنده شود، می‌تواند خودش را در جمع مدعیان قرار بدهد.

در مورد دعواهای مدیریتی که این روزها در استقلال شاهد آن هستیم و هر روز حاشیه جدید ایجاد می‌شود چه صحبتی دارید؟

خودم احساس می‌کنم وقتی مدیرانی در یک مجموعه هستند و کار می‌کنند باید با هم هماهنگ باشند. به هرحال اختلاف سلیقه همه جا هست اما این اختلافات باید در خانه و بین خودشان حل شود و به بیرون از مجموعه کشیده نشود. نباید این حاشیه‌ها به بیرون درز کند چون یکسری‌ها از این مسایل سوءاستفاده می‌کنند. بروز این حواشی کار خوبی نبود و اگر اختلافی هست نباید به بیرون درز کند. ان‌شا‌ءا... این اختلافات حل شود و در ادامه لیگ نباشد. اگر همه افرادی که در مجموعه هستند استقلال را دوست دارند و تعصب داشته باشند چنین مسایلی پیش نمی‌آید تا استقلال موفق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز