خبرگزاری کار ایران

10 تعویض طلایی لیگ هجدهم/ تراکتور در صدر استقلال در جایگاه دوم

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۴۶۷

یکی از حربه‌های تاکتیکی و فنی مربیان در هر مسابقه، تعویض‌هایی است که انجام می‌دهند تا روند بازی را به سود خودشان تغییر بدهند.

به گزارش ایلنا،لیگ برتر فوتبال سومین هفته از دور برگشت را هم پشت سرگذاشت. رقابت شدید تیم‌ها باعث شده تا شاهد بازی‌های نزدیکی بین تیم‌ها باشیم و مربیانی که بتوانند در شطرنج نیمکت‌نشینان به برتری برسند می‌توانند آنهایی باشند که در پایان فصل جشن می‌گیرند. بی‌شک یکی از حربه‌های تاکتیکی و فنی مربیان در هر مسابقه، تعویض‌هایی است که انجام می‌دهند تا روند بازی را به سود خودشان تغییر بدهند. در این جا نگاهی به 10‌تعویض طلایی لیگ برتر تا پایان لیگ هجدهم و معرفی موثرترین بازیکنان تعویضی لیگ می‌اندازیم.

 لی اروین (تراکتور): 3 بازی 72 دقیقه 4 گل

لی اروین مهاجم اسکاتلندی تیم تراکتورسازی از نظر آماری بهترین تعویضی لیگ هجدهم است. او در سه بازی برای تراکتورسازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده و در 72 دقیقه 4 گل به ثمر رسانده است.

یونس شاکری (پدیده): 12 بازی 226 دقیقه 3 گل و یک پاس گل

مهاجم نوک تیم فوتبال پدیده در این فصل در دوازده بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده و در 226 دقیقه حضورش به عنوان بازیکن تعویضی در زمین 3 گل زده و یک پاس گل هم داده است.

عیسی آل کثیر(پیکان): 8 بازی 209 دقیقه 2 گل و یک پاس گل

عیسی آل کثیر مهاجم تیم پیکان در 8 بازی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته و در 209 دقیقه توانسته 2 گل بزند و یک پاس گل هم به هم‌تیمی‌ هایش بدهد.

محمد مهدی نظری (نساجی): 11 بازی 230 دقیقه 2 گل، یک پاس گل و یک پنالتی

مهاجم تیم فوتبال نساجی در این فصل در 11‌بازی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته و در 230 دقیقه 2 گل زده و یک پاس گل داده ضمن اینکه در بازی برابر نساجی نیز یک پنالتی برای نساجی گرفت.

محمدرضا سلیمانی (سایپا): 11 بازی 193 دقیقه 2 گل

مهاجم مرکزی و جوان سایپا در این فصل یازده بار به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته و در 193 دقیقه 2 گل به ثمر رسانده است.

روح‌ا... سیف‌اللهی (پارس‌جنوبی): 2 بازی 72 دقیقه یک گل 2 پاس گل

وینگر سرعتی تیم پارس جنوبی دو بار بازیکن تعویضی بوده و در 72 دقیقه توانسته یک گل بزند و 2 پاس گل بدهد.

میلاد جهانی (صنعت نفت): 3 بازی 109 دقیقه یک گل  و یک پاس گل

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان سه بار به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته و در 109 دقیقه، یک گل زده و یک پاس گل داده است.

گادوین منشا (استقلال - پرسپولیس): 7 بازی 201 دقیقه یک گل و یک پاس گل

مهاجم نیجریه‌ای که فصل را با پرسپولیس آغاز کرد در نیم فصل دوم در یک انتخاب جالب لباس استقلال را پوشید. گادوین منشا در 7 بازی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته و در 201 دقیقه، یک گل و یک پاس گل داده است.

محمد شادکام (پارس حنوبی- نفت مسجدسلیمان): 10 بازی 177 دقیقه یک بازی و یک گل

محمد شادکام مهاجم حال حاضر نفت مسجدسلیمان فصل را با  پارس‌جنوبی آغاز کرد. او در 10 بازی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و در 177 دقیقه یک گل و یک پاس گل را به نام خودش ثبت کرد.

میلاد زکی‌پور (استقلال): یک بازی 36 دقیقه و یک گل

میلاد زکی‌پور مدافع چپ تیم استقلال در این فصل یک بار به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته و در 36 دقیقه‌ای که در زمین بوده یک گل هم به ثمر رسانده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز