خبرگزاری کار ایران

امامی فر: هوادار واقعی تا دقیقه نود صبر می کند

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۳۰۸

مربی سپیدرود می گوید اگر هوادار اعتراض می‌کند حق دارد، چون می‌دانم دلش می‌سوزد، اما هوادار واقعی تا دقیقه 90 لیگ برتر صبر می‌کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی‌فر پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی اظهار داشت: بازی با ماشین‌سازی را هم پشت سر گذاشتیم. همه چیز درست پیش رفت تا اینکه روی یک ضد حمله گل خوردیم و نقشه‌هایی که داشتیم از بین رفت. نکته مهم این بازی بازگشت بازیکنان به بازی و رسیدن به گل بود. در بازی‌های گذشته وقتی گل می‌خوردیم با مشکل روبرو می‌شدیم. بازیکنان در این شرایط توانستند گل مساوی را بزنند که نشان دهنده شخصیت تیم ما است. قطعاً همین گل در آینده بسیار به ما کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما ناامید نیستند. ما سال گذشته در 10 بازی تیم‌های بزرگی را شکست دادیم و در لیگ برتر ماندیم. امروز خارجی‌ها ما خیلی خوب بازی کردند و رده سنی تیم ما پایین است. 5 تغییر نسبت به بازی‌های گذشته داشتیم، اما فضا را مساعد دیدیم برای ریسک کردن که جواب این ریسک را هم گرفتیم. هیچ ناامیدی در تیم وجود ندارد. اگر هوادار اعتراض می‌کند حق دارد، چون می‌دانم دلش می‌سوزد، اما هوادار واقعی تا دقیقه 90 لیگ برتر صبر می‌کند. ما هم به هدف خود که بقای تیم است خواهیم رسید.

امامی‌فر گفت: با توجه به شرایط جوی و شرایط بازیکنان حریف تقریباً خط میانی هر دو تیم از بین رفته بود و ما مجبور بودیم در درگیری‌های فیزیکی برنده باشیم و به همین دلیل شرایط اینگونه پیش رفت. ما صادقیان را اضافه کردیم تا از قدرت پاس وی استفاده کنیم که امروز هم چندین پاس خوب داد و این موضوع نوید روزهای خوب آینده را می‌دهد.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: من از روز اول گفتم که تا لحظه آخر شرایط سختی خواهیم داشت. با پیکان و نساجی و ... باید در خانه بازی کنیم. ما این تفکر را نداریم که بد بازی می‌کنیم. امروز ببینید چند کرنر و ضربه ایستگاهی زدیم که اینها نشان دهنده یک بازی هجومی است. نمی‌توان مقابل اتفاقات فوتبال ایستاد. نیمکت را دیدید که دقیقه 5+90 تیم را تشویق می‌کرد. با گلی که زدیم فشار از روی بازیکنان برداشته می‌شود و سایر تیم‌ها باید حساب ویژه‌ای روی ما باز کنند، چون به راحتی نمی‌خواهیم امتیاز از دست بدهیم.

وی درمورد حضور زوج هجومی در ترکیب سپیدرود ادامه داد: غیر از صحنه گل فکر می‌کنم همه بازیکنان تلاش کردند و من از آنها تشکر می‌کنم که ناامید نشدند. در مورد مهاجم در تیم هم باید بگویم که فکر می‌کنم کریمی فعلا مخالف حضور وی است و ابتدا باید رضایت کادر فنی جلب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز