خبرگزاری کار ایران

هفته هفدهم لیگ برتر؛

امامی‌فر: 13 بازی دیگر داریم و سعی می‌کنیم سپیدرود را در لیگ نگه داریم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۶۴

مربی تیم سپیدرود در نشست خبری پس از بازی با سپاهان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی‌فر بعد از شکست۳ بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری گفت:  بازی امروز را به به کیفیت بازیکنان سپاهان و سبک بازی این تیم واگذار کردیم. می‌دانستیم شانس‌های گلزنی زیادی مقابل این تیم به دست نمی‌آوریم و باید از همان شانس های کم استفاده می‌کردیم. در نیمه اول خوب بودیم و یکی و دو موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم. سه بر صفر باختیم و ۱۳ بازی دیگر در پیش داریم  و تلاش می‌کنیم سپیدرود در لیگ برتر بماند.

امامی فر در مورد وضعیت سپیدرود و سپاهان گفت: من فکر می‌کنم شما بهتر از من اوضاع دو تیم را می‌دانید. بازیکنان تعویضی سپاهان خیلی خوب هستند و حتی بازیکنی مثل خالد شفیعی روی سکوست و در فهرست تیم هم نیست سپیدرود هم شرایط متفاوتی داشته است. سپیدرود دو سرمربی داشته است. این مسایل را برای روشن شدن اذهان شما می‌گویم وگرنه می‌دانیم که هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست.

امامی فر در مورد مدرک مربیگری علی کریمی و اینکه مدرک a را گرفت یا نه گفت در این مورد بهتر است مدیر رسانه‌ای حرف بزند که مدیر رسانه‌ای تیم سپیدرود در مورد مدرک مربیگری کریمی گفت: در این کلاس شرکت کرده‌اند و باید پاسخ آزمون بیاید تا مدرک را بگیرد تا مجوز حضور درنشست خبری را بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز