خبرگزاری کار ایران

لوپتگی: انتظار داشتم رئال مادرید فرصت بیشتری به من دهد

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۲۱۳

یولن لوپتگی سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است که رئال مادرید می‌توانست فرصت بیشتری به او دهد.

به گزارش ایلنا، یولن لوپتگی سرمربی سابق رئال مادرید که به علت کسب نتایج ضعیف با این تیم و پس از باخت 5-1 در الکلاسیکو از سمتش اخراج شد به صحبت در مورد این موضوع پرداخته: من هیچ وقت در مورد رئال بد صحبت نخواهم کرد و تجربه‌ی سرمربیگری این تیم یک تجربه‌ فوق‌العاده برای هر مربی ای است اما فکر میکنم که این تیم میتوانست که فرصت بیشتری به من دهد و 17 بازی فرصت کافی برای اثبات نبود.

رئال مادرید با سانتیاگو سولاری از 5 بازی ابتدایی خود توانست 13 امتیاز بگیرد اما این روند با باخت 3-0 برابر سویا به تمام رسید اما هواداران این تیم معتقدند هیچ نتیجه ای به اندازه‌ باخت الکلاسیکو برای این تیم بد نبوده است.

لوپتگی که به علت عقد قرارداد با رئال 2 روز پیش از آغاز جام جهانی از سرمربیگری اسپانیا برکنار شد در این باره گفت: لحظات بسیار سختی برای من بود و من هیچ وقت فراموش نخواهم کرد، به نظرم این کار بسیار ناعادلانه بود، پس از این که خبر سرمربیگری ام در رئال را به بازیکنان دادم، بهترین جلسه‌ی تمرینی را گذراندیم اما در نهایت رئیس فدراسیون فوتبال این تصمیم را گرفت که برایم شوکه کننده بود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال اسپانیا در مورد ادامه کار خود در باشگاه دیگر نیز گفت: انگلیس لیگ بسیار جذابی دارد و وقتی یکی از بازی‌های این لیگ را تماشا می‌کنم می‌توانم جو فوق‌العاده ورزشگاه را حس کنم و به بازیکنان و مربیان شاغل در این لیگ احترام می‌گذارم و امیدوارم به زودی این فضا را تجربه کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز