خبرگزاری کار ایران

حال قهرمان اروپا خوب نیست؛ حباب رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۵۸۱

​حال رئال مادرید خوب نیست و این چیز جدیدی به حساب نمی‌آید. رفتن خولن لوپتگی و آمدن سانتیاگو سولاری هم پیشرفت چندانی در فوتبال این تیم ایجاد نکرده است.

به گزارش ایلنا، اگرچه نتایج با مربی آرژانتینی کم و بیش بهتر شده اما باخت 3 بر صفر چهارشنبه برابر زسکامسکو در سانتیاگو برنابئو واقعیت تلخی را آشکار کرد که دیگر نمی‌توانند پنهان کنند. این تیم رئال مادرید سال‌ها با آنچه انتظارش را دارید، فاصله دارد. رئال مادرید را حبابی احاطه کرده که همه چیز را می‌پوشاند. این حباب سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا است که افتخاری تاریخی و دستاورد بزرگی است. هیچ کس قبل از این چنین موفقیتی به دست نیاورده و قطعا گویای بزرگی باشگاه و بازیکنانی است که آن را رقم زده‌اند.

اما هر حبابی یک روز می‌ترکد درست مثل بشکه باروت. رئال مادرید در تمام تاریخ خود بارها روی لبه تیغ راه رفته و حالا بیش از هر زمانی این کار را می‌کند، این حباب در آستانه انفجار است.

اگر سفیدها در لیگ قهرمانان ناکام شوند، این تصویر خیلی شفاف‌تر می‌شود بخصوص برای هواداران. فصل قبل هم در لالیگا به شدت ضعیف بودند و در جام حذفی اسپانیا به وسیله لگانس حذف شدند اما قهرمانی اروپا فصل این تیم را از یک فاجعه تمام عیار به یک فصل تاریخی تبدیل کرد و اجازه داد حباب تیم کمی بیشتر دوام بیاورد و تا حدی باعث خودبزرگ‌بینی در این تیم شود.

تیم باید در تابستان تقویت می‌شد اما این اتفاق نیفتاد و اوضاع امسال می‌توانست خیلی بدتر از این باشد و حتی از تورنمنتی که سه سال تحت سلطه‌شان بود، حذف شوند. شاید اگر آن لحظه برسد، ناگهان همه چیز از عمق به سطح بیاید. خشم ابراز می‌شود و ناامیدی اجبار به وجود می‌آورد برای سر و سامان دادن به اوضاع. شاید برای بازسازی تیم تقویت شود، شاید برخی به فروش برسند بخصوص با در نظر گرفتن اینکه گروه بازیکنان در دو سال اخیر مسیری نزولی را طی کرده‌اند.

فعلا، حباب دور رئال مادرید از این تیم حمایت می‌کند اما معلوم نیست تا کی.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز