خبرگزاری کار ایران

آخرین فرصت به تبریزی برابر تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۱۷

با حضور خریدهای خارجی و مهاجمان جدید استقلال، اکنون فشار مضاعفی به مرتضی تبریزی برای موفقیت در خط هجومی این تیم وارد خواهد آمد و او باید از کوچکترین فرصت‌های برای کامیابی سود ببرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی تبریزی با گلی که وارد دروازه پیکان کرد، شانس خود را برای حضور دوباره در ترکیب اصلی استقلال فزونی بخشید و به احتمال زیاد در بازی عصر جمعه مقابل تراکتورسازی، باز هم در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. بازی کردن تبریزی در ترکیب اصلی اما تجدیدناپذیراست و به جهت آنکه شفر در نیم‌فصل دوم دست خودش را برای گزینش مهاجمان بسیار بازتر از نیم‌فصل اول می‌بیند، بر بازگشت تبریزی به فرم بدنی مطلوب و تکرار گلزنی صبر آنچنانی نخواهد کرد، به همین جهت تبریزی گلزنی مقابل پیکان را نباید در ادامه حضورش در ترکیب اصلی استقلال چندان موثر بداند.

هرچند که او در بازی با تراکتور هم بیش از همه مهاجمان شانس بازی خواهد داشت اما اگر همچون بازی با پیکان موفق به گلزنی نشود، در بازی‌های آتی باید روی نیمکت بنشیند تا یکی از میان منشا یا گونسالوس در ترکیب اصلی استقلال بازی کنند. این وضعیت تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و تبریزی که دوباره موتور گلزنی‌اش روش شده باید در هر بازی این احساس خطر را دنبال خود ببیند و دروازه حریفان را درست نشانه برود، وگرنه منشا و گونسالوس روی نیمکت حی و حاضر خواهند بود تا جای او را در ترکیب اصلی استقلال بگیرند.

 فرایند حضور در ترکیب استقلال بدون شک با ادامه فصل سخت‌تر و دشوارتر هم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز