خبرگزاری کار ایران

ستاره‌هایی که در لیگ هجدهم ایران به صلیب کشیده شدند

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۹۸۰

لیگ هجدهم یکی از خشن‌ترین دوره‌های خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایلنا،‌ از هفته دوم رقابت‌ها که رضا حبیب‌زاده بعد از گلزنی به استقلال راهی بیمارستان شد تا مصدومیت شدید و خونین رحمان احمدی در بازی پارس جنوبی جم مقابل نفت مسجد سلیمان. خانه‌نشینی حسین ماهینی، محسن یوسفی و محمدرضا خلعتبری هم نتیجه بازی‌های خشنی است که در همین لیگ شاهدش بودیم و از تیم‌ها قربانی گرفته است.

نخستین مصدومیت شدید فصل برای مهاجم 22 ساله ذوب‌آهن رخ داد. رضا حبیب‌زاده در هفته دوم برای گلزنی به استقلال بهای سنگینی پرداخت کرد. او که دور از چشمان وریا غفوری برای گل زدن به استقلال کمین کرده بود، حین ضربه به توپ با ضربه محکم وریا نقش بر زمین شد و به جای شادی گل، راهی بیمارستان شد.

مصدوم بعدی باز هم یکی از بازیکنان حریف استقلال بود، این بار در دربی پایتخت! طارق همام خطای شدیدی روی حسین ماهینی مرتکب شد. ماهینی بعد از این تکل دیگر نتوانست در زمین مسابقه حاضر شود و با پارگی رباط صلیبی، دربی برگشت را هم از دست داد.

البته نگاهی به کارت‌های زرد و قرمز دریافتی از سوی بازیکنان نشان می‌دهد که نفت مسجدسلیمان با دریافت 48 کارت زرد و 2 کارت قرمز، خشن‌ترین تیم این فصل لیگ برتر است. این خشونت تیم مرزبان بدون تبعات هم نبوده و منجر به مصدوم شدن چند بازیکن حریف شده است. مهمترین فریم از مصدومیت حریفان نفت مسجدسلیمان هم به مصدومیت شدید محسن یوسفی مربوط می‌شود. جایی که مجتبی بیژن با تکلی شدید، محسن یوسفی را سه ماه خانه‌نشین کرد.

شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، احتمالا بدشانس‌ترین خرید ذوبی‌ها هم هست. علیرضا منصوریان که برای تقویت تیمش در بین دو نیم‌فصل کار دشواری داشت، محسن مسلمان را به سپاهان داد تا جا برای محمدرضا خلعتبری باز شود. ستاره نیم‌فصل اول پدیده اما در همان نخستین بازی نیم‌فصل دوم با تکل شدید مجتبی ممشلی متوقف شد و با پارگی رباط صلیبی کل فصل را خانه‌نشین شد.

تازه‌ترین مصدومِ این فصل لیگ برتر هم رحمان احمدی است. دروازه‌بان پارس‌جم که بعد از مهار تماشایی هفته قبلش، در بازی مقابل نفت مسجد‌سلیمان یک گل روی اشتباه عجیب خودش دریافت کرد. احمدی تا قبل از دریافت آن گل تلاش فوق‌العاده‌ای برای بسته ماندن دروازه‌اش کرده بود. تا جایی که در صحنه‌ای تک به تک با مهاجم حریف اینگونه دلاورانه خودش را در مسیر پای مهاجم نفت مسجدسلیمان قرار داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز