خبرگزاری کار ایران

با اشتباه داوری دو امتیاز را مقابل نساجی از دست دادیم

نقی‌زاده: عبور از استقلال مسیر قهرمانی تراکتور را هموارتر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۸۷۲

هافبک تراکتورسازی در مورد رویارویی با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی این هفته در خانه و در یادگار امام یک بازی مهم و حساس را مقابل استقلال تهران خواهد داشت. استقلال شفر دگرگون شده و تراکتور پرستاره هم به دنبال این است که با لیکنز بلژیکی خودش را کم‌کم به جمع مدعیان قهرمانی اضافه کند. علیرضا نقی‌زاده هافبک تراکتورسازان که مثل ابتدای فصل در کورس با ستاره‌های قرمزپوشان تبریزی به او بازی نرسیده از تلاشی می‌گوید که می‌خواهد نظر لیکنز را جلب و یکی از اصلی‌های تیم او باشد. این بازیکن همچنین اشاره‌ای به بازی استقلال دارد که یک بازی حساس و مهم برای هر دو تیم است و می‌گوید اگر تراکتور به قهرمانی فکر می‌کند، باید در این بازی برنده از زمین خارج شود.

از بازی با نساجی شروع کنیم که سه امتیاز مهمی را مقابل این تیم از دست دادید.

به نظرم نیمه نخست با توجه به اینکه شرایط خیلی بهتری نسبت به نساجی داشتیم باید کار را تمام می‌کردیم چون در نیمه دوم شرایط برای ما فرق کرد. کمی بدن‌های بازیکنان افت کرده بود و از سوی دیگر هم یک موقعیت صددرصدی ما را داور نگرفت که بابت خطای بازیکنان حریف بود و باید پنالتی می‌شد. در این بازی از داوری لطمه خوردیم اما در کل برای سه امتیاز به میدان رفته بودیم اما با بدشانسی تنها یک امتیاز را به دست آوردیم.

این روزها همه تیم‌ها از داوری و لطمه خوردن از قضاوت‌ها می‌گویند.

من به دیگر تیم‌ها کاری ندارم چون نمی‌خواهیم مثل آنها هیاهو درست کنیم و تا داور اشتباه کرد به سمت آنها حمله کنیم. تراکتورسازی از داوری‌ها لطمه خورده و امیدوارم این اتفاق‌ها در بازی‌های بعدی برای ما تکرار نشود تا با یک اشتباه هرچه زحمت کشیدیم به یکباره از بین برود.

بازی این هفته با استقلال را چطور می‌بینی؟

برای این بازی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و کاملا برای این مسابقه آماده هستیم. این بازی مهم و شش امتیازی برای هر دو تیم است و به نظرم در این مسابقه خانگی که در یادگار امام برگزار می‌شود اگر به قهرمانی فکر می‌کنیم باید از استقلال عبور کنیم. در این بازی با حمایت هواداران فقط برای برد به میدان خواهیم رفت و امیدوارم همه جوره از حمایت آنها در این مسابقه برخوردار شویم.

استقلال هم نشان داده نیم‌فصل اول و دوم متفاوتی دارد و به نظر می‌رسد یکی از مدعیان اصلی است؟

قطعا چیزی که مشخص است بازی آسانی مقابل استقلال نداریم. این تیم بازیکنان خوبی را جذب کرده و یکی از بهترین تیم‌های لیگ امسال است. به هرحال کار آسانی مقابل مهمان خودمان در یادگار نخواهیم داشت اما همان‌طور که گفتم با برنامه‌ریزی کادرفنی و تمریناتی که انجام دادیم برای قهرمانی تنها به سه امتیاز این بازی فکر می‌کنیم تا این مسیر برای‌مان هموار شود.

کار کردن با سومین سرمربی تراکتور چطور پیش می‌رود؟

لیکنز یک مربی اروپایی است که در تمرینات تراکتورسازی بسیار پرانرژی و با برنامه کار را پیش می‌برد تا تیم بتواند بهترین نتایج را بگیرد. بدون شک این مربی و همه اعضای باشگاه، بازیکنان و کادرفنی به دنبال این هستند تا دل هواداران تیم را شاد کنند و بعد از چند سال بتوانیم با یک قهرمانی دل آنها را شاد کنیم.

تراکتورسازی با تقوی خوب نتیجه می‌گرفت. به نظرت اصلا نیازی به تغییر سرمربی تیم بود؟

من وارد این مسایل نمی‌شوم چون در حیطه وظایف من نیست که بخواهم در مورد آن صحبت کنم. باشگاه تصمیم گرفت با آقای لیکنز کار را در ادامه فصل پیش ببرد و ما هم کمک می‌کنیم تا در کنار این مربی بتوانیم بهترین نتایج را در تراکتورسازی رقم بزنیم.

در ابتدای فصل یکی از بازیکنان تاثیرگذار و اصلی تراکتورسازی بودی اما به یکباره نیمکت‌نشین شدی و به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدی. فکر می‌کنی بتوانی بازیکن فیکس و اصلی تیم لیکنز شوی؟

قطعا هر بازیکنی دوست دارد یکی از بازیکنان اصلی تیم باشد اما در تراکتورسازی مهم موفقیت تیم است و همه تلاش من و دیگر بازیکنان چه داخل و چه بیرون زمین همین است. قطعا تمام تلاشم را می‌کنم بتوانم نظر آقای لینکز را جلب کنم و بتوانم هرچه بیشتر به این تیم خدمت کنم. همه ارکان تیم امسال از آقای زنوزی گرفته تا بازیکنان و کادرفنی و تدارکات دست به دست هم داده‌اند تا بتوانیم به موفقیت برسیم و اکنون به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز